Gå til innhold

Oslo treff i April?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veslo som foreslo at April er en fin mnd, så klarer vi å få ut av henne når hun kan ta turen, hadde det vart veeeeeldig koselig å møte endel av jentene her over et par vinglass en fredag/ lørdagskveld på en hyggelig bar eller noe. Flere som er interessert? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veeeldig avhengig av tid, sted og dato, så hadde det jo vært hyggelig det!

Hadde vært spennende å hilse på noen av dere!

Gjest nevèsta
Skrevet

Det hørtes jo koselig ut! Så sant jeg kan, er jeg med :)

Skrevet

Kommer helt an på tid og sted for min del. Men det hadde vært hyggelig å få ansikter til et par navn.

Skrevet

Enten helst i starten av april, eller etter den 20. Lønningsdager, nemlig :ler:

Ellers kan jeg alltids ta Ikeabussen inn, men om jeg er blakk så er det så kjedelig å ikke kunne kjøpe seg en øl engang.. ;)

Skrevet

Litt vanskelig å si... Helgene har det med å fylle seg opp med bryllupsting. (Eneste tida man kan få litt hjelp...)

Sett en tid, så prøver jeg å komme! :)

Har også lønn 20. så etter 20. er jeg alltid litt rikere, men det går seg til ellers også.

Skrevet
Nei takk

Er det noen som har forstått, og kan opplyse meg om hva som er vitsen med dette? :sur:

Skrevet
:hoppe:

Når passar det for folk då?

Jeg har ingen oversikt over hvordan april er for meg etter påske - så kom med en dato så ordner det seg sikkert.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har ingen oversikt over hvordan april er for meg etter påske - så kom med en dato så ordner det seg sikkert.

Skal kikke på det i helga eg... Trur det må bli i slutten av april, i alle fall...

Skrevet

Hva med 22 eller 29 april da?

Skrevet

Jeg kan ikke 22. april.

Gjest gjest1
Skrevet

29. april kan kanskje gå... Skal sjekke litt i helga eg..

Gjest Gjest_Lano_*
Skrevet

Jeg kan 29. april og blir gjerne med! Hvor?

Skrevet

Vet ikke. Forslag til et hyggelig sted vi kan reservere bord i oslo sentrum et sted?Finnes jo mange steder å ta av, men det står bom stille for meg nå ;)

Skrevet

Jeg er med på de fleste steder bortsett fra Peppes pizza. :) Også må det være mindre enn 25årsgrense der hvis det blir utpå kvelden, for jeg er bare 24 enda :ler:

Gjest Gjest_kitekatt_*
Skrevet

skal tenke litt på et egnet sted ;) Er så lite ute om dagen på type cafe siden jeg fikk barn, men kommer vel på noe. Får komme med forslag dere og da ;) Et sted der vi kan spise litt og? Og som er rimelig kanskje? Da er jo feks. Cafe Sara i Torggata veldig hyggelig. Der er det vel helelr ikke mer enn 20 års grense på kveldene siden det er mer restaurant/ bar/ cafe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...