AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Del Skrevet 7. mai Jeg har hatt masse piercinger selv og har en tatovering, så er ikke imot det altså. Har lagt merke til på bilder/ reportasje på tv av folk som jobber i foreninger som omplasserer / tar vare på uønskede katter, at de har et litt spesielt utseende. Er det tilfeldig? Anonymkode: c8b39...e49 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Del Skrevet 7. mai Det er rart dette, men har observert det samme. Anonymkode: 93478...0e6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Del Skrevet 7. mai Tenker du på hu kattedama i Bergen nå? Jeg kjenner mange flere uten rare farger på håret enn med i omplasseringsforeninger. Anonymkode: 12d21...e5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #4 Del Skrevet 7. mai Jeg har knall lilla hår, 4 piercinger, et par tatoveringer og er vernepleier. So what, vi lever i 2025, er ikke noe stor sak det vel. Anonymkode: f785b...f10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #5 Del Skrevet 7. mai Er så glad jeg ikke har en eneste tatovering eller piercing i en alder av 50. Vi begynner å bli sjeldent syn, vi som ikke har tatoveringer. Kjenner mange som angrer på tatoveringer fra ungdomsårene, enten så må de fikse på de med jevne mellomrom eller de er skikkelig stygge. Anonymkode: 9ca45...5ba 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #6 Del Skrevet 7. mai Jeg kjenner flere involvert i omplassering av hunder og katter. Ingen av dem har noe mer farget hår/tatoveringer enn folk ellers i samfunnet. Anonymkode: 1a879...8b2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #7 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er så glad jeg ikke har en eneste tatovering eller piercing i en alder av 50. Vi begynner å bli sjeldent syn, vi som ikke har tatoveringer. Kjenner mange som angrer på tatoveringer fra ungdomsårene, enten så må de fikse på de med jevne mellomrom eller de er skikkelig stygge. Anonymkode: 9ca45...5ba Nei, det er nok ganske vanlig blant dere over 50. Dere er jo vokst opp i en tid med helt andre holdninger til tatoveringer enn det unge i dag har. Anonymkode: a8766...95f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #8 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er nok ganske vanlig blant dere over 50. Dere er jo vokst opp i en tid med helt andre holdninger til tatoveringer enn det unge i dag har. Anonymkode: a8766...95f Vet ikke om det er bare de jeg kjenner, 9/10 har minst en tatovering. Nesten alle damer har en liten på leggen. Anonymkode: 9ca45...5ba 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #9 Del Skrevet 7. mai Vet ikke. Jeg har ikke det Anonymkode: 1d02d...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #10 Del Skrevet 7. mai Jeg tror det kan komme av at folk som driver med omsorg for dyr ofte er litt alternative/representerer en slags motkultur? Ære være dem for det, er det noe vi trenger her i verden, er det gode og empatiske folksomt tenker utenfor boksen og følger hjertet sitt. Anonymkode: f7cec...ee1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #11 Del Skrevet 7. mai Altså, de som jobber med slik er ofte litt»ekstra» for å bruke et mildt ord. Jeg har holdt på med utstilling av katt, innen dyre verden er der de gale bor😂😂 Anonymkode: 5825c...480 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #12 Del Skrevet 7. mai En bekjent unngår damer på Tinder med farget hår, mye piercinger etc. Han påstår at de fleste med slikt er psykisk ustabile. Om det stemmer, aner jeg ikke. Men dyr er vel hyggeligere og mindre dømmende enn mennesker, så hvis man sliter psykisk, er kanskje dyr enklere å forholde seg til? Anonymkode: 0bb2e...255 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #13 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Altså, de som jobber med slik er ofte litt»ekstra» for å bruke et mildt ord. Jeg har holdt på med utstilling av katt, innen dyre verden er der de gale bor😂😂 Anonymkode: 5825c...480 De gale finner du overalt. Anonymkode: 1a879...8b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #14 Del Skrevet 7. mai Tja, kjenner en som jobber mye for en katte-organisasjon og har 8 fosterkatter. Og hun har verken tatoveringer eller piercinger. Hun farger ikke håret heller så vidt jeg vet, i så fall er det naturlig lysebrunt. Anonymkode: bd8f5...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #15 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Altså, de som jobber med slik er ofte litt»ekstra» for å bruke et mildt ord. Jeg har holdt på med utstilling av katt, innen dyre verden er der de gale bor😂😂 Anonymkode: 5825c...480 Stemmer nok det. Ledelsen på FOD er beryktet for å være spesielle. Anonymkode: 065eb...600 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #16 Del Skrevet 9. mai Mye uføretrygd og psykiatri der som later som de jobber som oss andre. Anonymkode: 427a8...d72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #17 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mye uføretrygd og psykiatri der som later som de jobber som oss andre. Anonymkode: 427a8...d72 Altså, om folk ikke jobber, er det vel veldig mye bedre om de bruker tida på et objektivt sett godt formål (dyrevelferd) enn å sitte hjemme og glo i veggen? For ordens skyld, jeg jobber mye og tjener godt, så dette er ikke personlig for meg. Synes bare det er direkte smålig å snakke ned idealister som gjør gode ting i verden. Anonymkode: f7cec...ee1 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #18 Del Skrevet 9. mai Jeg har masse piercing i ørene. Masse tatoveringer. Og jeg er begravelsesagent. Holder det delikat i ørene. Og ingen av mine tatoveringer vises uten at jeg ønsker det. Slik er verden no da. Som jeg sier. Livet er f..n så kort. Og ikke angre på noe du har gjort. Heller angre på noe du ikke har gjort. Anonymkode: 6b1ec...51b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #19 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Mye uføretrygd og psykiatri der som later som de jobber som oss andre. Anonymkode: 427a8...d72 Har tenkt på det, jeg er uføre og har en jobb for å jobbe meg mot å bli frisk. Uansett om jeg ikke får lønn eller har en ordinær kontrakt, så gjør jeg jo jobben fysisk. Så de gjør en jobb, uavhengig av rammene rundt. Det er de som er på lat, ikke jobben. Å jeg har ikke farget håret eller så mye som hull i ørene. Anonymkode: 8ddc1...457 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #20 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 15.06): Nei, det er nok ganske vanlig blant dere over 50. Dere er jo vokst opp i en tid med helt andre holdninger til tatoveringer enn det unge i dag har. Anonymkode: a8766...95f Ja, heldigvis😂 mye stygt som neste generasjon sykepleiere skal se fremover, når tatoveringer og annet idiotisk igjen blir sett på som så stygt som det er Anonymkode: c19a5...8cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå