Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Krever mannlig stripper i utdrikningslag

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå ønsker ikke jeg stripper i mitt hypotetiske utdrikningslag, men om jeg ønsket det, og fikk vite at omtrent alle inviterte trakk seg pga stripperen, så ville jeg droppet å ha stripper. Det er viktigere for meg å ha det gøy med venner, fremfor å se en fremmed mann danse naken… 

Anonymkode: 7166f...831

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 12.09):

Er enda en stund til men kan se ut som vi blir 5 stk + kommende brud i laget hvis alt går etter planen. Brud har siden dag en hatt to krav for at utdrikningslag skal bli noe av. At det feires hjemme hos henne uten å gå ut, og hun vil ha stripper. 

Problemet er at tre av gjestene ikke vil komme om det skal være stripper der. Fjerdemann bryr seg ikke stort men er lojal til de som ikke liker stripping (hun er bestevenn med en av de) og blir dermed heller ikke å komme av den grunn.

Jeg synes strippeshow er harry men hadde vel overlevd det hvis det betyr så mye for brud. 

Vil det se dumt ut om det kun er meg og brud i rommet under stripping? Brud er sur allerede for at folk trekker seg og kalte ene av de prippen og party pooper. Men hva med strippeshow først og så kan de andre gjestene kommer etterpå? Blir det teit? 

Anonymkode: 5c85b...78d

Denne bruden høres utrolig umoden og krevende ut . Hadde nok ikke tatt på meg å lage et utdrikningslag på sånne premisser . Å kalle mulige gjester for prippen og partypooper? Vel , der hadde min deltagelse uteblitt . Hadde evnt kjøpt en bilett til et strippeshow i gave til henne , å blitt med henne dit . Sagt at stripper hjemme ikke lot seg fikse den helga . Å hvis det lagde sure miner, hadde jeg droppet hele dama . Sånne damer/bruder  er så usjarmerende 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå ønsker ikke jeg stripper i mitt hypotetiske utdrikningslag, men om jeg ønsket det, og fikk vite at omtrent alle inviterte trakk seg pga stripperen, så ville jeg droppet å ha stripper. Det er viktigere for meg å ha det gøy med venner, fremfor å se en fremmed mann danse naken… 

Anonymkode: 7166f...831

Enig . Hva betyr mest for henne? Naken fremmed betalt mann , eller koselig veninnelag? 

AnonymBruker
Skrevet

Er hun veldig trashy? Det er to ting som er spesielt. 

1. Hun absolutt må ha / krever stripper 

2. Hun krever at dere skal betale for dette 

Jeg aner ikke hva stripper koster. Men det er en "aktivitet" som sånn sett gir lite om deltakerne ikke syns det er gøy, og det ikke er noe alle syns er kjekt å delta på. 

Verken jeg eller mannen hadde likt om den andre så på en stripper. Begge hadde nok godtatt hvis det var i andres utdrikningslag (ikke egne), men noe vi syns er ganske spesielt. Dessuten vil nå jeg si at stripping ofte kan bli en ufrivillig greie. Noen er veldig på, og ikke alle vil ha en rumpe opp i fanget eller ansiktet. 

Jeg ser for meg 3 alternativ.

1. Dere betaler for stripper som stripper alene for henne på et rom. Dere kan kose dere med drink eller forberede mat i mens. 

2. Forlover informerer brud om at ingen av dere andre er komfortabel med stripper og/eller at det ikke inngår i budsjettet (man kan ikke kreve at det koster mye). Blir hun sur er det hun som bør være flau. Dere andre står uansett sammen i valget.

3. Snakk med forloveden hennes og spør om han er komfortabel med at hun får stripper. Kanskje litt frekt, men er nå ikke denne damen ganske frekk selv? Ikke noen jeg hadde orket å henge for mye med.

Anonymkode: 6ec22...1cc

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kunne tenke meg en oppdatering her, ts. Hva ble det til?

Anonymkode: 7da6f...ce3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...