Gå til innhold

En mann som har en knullevennhvor dedikert er han for å innlede en relasjon med en annen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mens han holder på med den andre kvinnen. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 545c2...b0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dealbreaker. Man ligger ikke med flere parallellt. Han er ikke dedikert. Det samme gjelder kvinner som har knullevenner når de samtidig prøver å finne en kjæreste. Dealbreaker, dealbreaker, dealbreaker. Kan gjerne knulle henne også en tre-fire ganger, men det blir aldri noe forhold på henne (om det er en "hun").

Anonymkode: 9ddd2...ca6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han møter en dame han blir interessert i så dumper han nok knullevennen kjapt.

Anonymkode: 02332...153

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt knullevenn og datet. Da jeg begynte å ligge med daten brøt jeg med knullevennen. Har ikke hatt moralske kvaler. 

Anonymkode: 8cc11...e74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at min mann hadde en ff da han traff meg og bare forelsket seg, selv om han ikke var motivert for forhold egentlig. Generelt. (Relativt nyseparert.) Vet det fordi hun reagerte med raseri mot oss begge som nesten medførte at jeg trakk meg. Han sa det nemlig rett ut til henne i full overbevisning om at de to hadde en veldig avklart ff relasjon da han ville date meg. Han hadde jo taklet det fint når hun datet andre, inneforstått med at han var pausefyll, og trodde de var 100% enige om at det bare var sex mellom dem. 

Var ingen hyggelig start, men forelskelse er forelskelse, og han gjorde jo det rette ved å straks avslutte det som var avtalt som å bare være ff da vi møttes. 

Man blir nok motivert om man faller for noen, uansett, men ikke om man ikke gjør det. 

Anonymkode: 470b9...9d9

AnonymBruker
Skrevet

Om de ikke dropper knullevennen, så er de en utro løgner. 

Anonymkode: ba4dc...ed5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke hjulpet om han trodde han var veldig dedikert, for jeg hadde ikke giddet å involvere meg med en mann som lå med andre.

Anonymkode: 334a8...1b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis han møter en dame han blir interessert i så dumper han nok knullevennen kjapt.

Anonymkode: 02332...153

Hehe, du tror det.

Anonymkode: 2e065...acc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har hatt knullevenn og datet. Da jeg begynte å ligge med daten brøt jeg med knullevennen. Har ikke hatt moralske kvaler. 

Anonymkode: 8cc11...e74

Enda er du kvinne. Dere klarer alltid å rettferdiggjøre deres egne feile handlinger. 

#strongindependentwoman

Anonymkode: beb50...087

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har og har hatt flere fwb-er de siste årene, og har hatt to kjærester i den perioden også. Det ene utelukker ikke det andre.

Det at man har sex med andre gjør ikke automatisk at man er utilgjengelig for romantisk kjærlighet. Det kommer veldig an på hvordan man ser på sex, og hvilke følelser man selv og partnere legger i det. 

Noen ser ikke på vanlig, monogam kjærlighet som det eneste riktige og moralske.  Jeg på min side er glad i både kjæreste og fwb-er, og snakk om utroskap og dumping høres brutalt og unødvendig ut for meg. 

Gjør hva du synes er rett for deg. der og da!

Anonymkode: 81ec2...a14

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Noen menn kan sikkert klare det, men det tror og håper jeg er ytterst få. Det er ikke så veldig tiltrekkende...

Anonymkode: 37231...cd0

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 11.42):

Kommer an på. Umulig å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...