AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Del Skrevet 7. mai Hei! Jeg vurderer å ta et enkeltemne (på nett) og fant et relevant emne på NKI. Men jeg synes det virker litt tynt? Emnet koster 9500 kr, men ser ingen lengre forelesningsvideoer, og det ser ut som et emne jeg kan bli ferdig med på noen dager. Kristiania har ikke et like relevant fag og det koster litt mer, men samtidig virker det som jeg da får et mye mer komplett fag med godt innhold. Noen som har erfaringer? Setter stor pris på svar! Anonymkode: eb1b5...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Del Skrevet 7. mai Har ikke erfaringer med NKI, men har gode erfaringer med Kristiania. Anonymkode: cf9d3...7f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Del Skrevet 7. mai Har gode erfaringer med begge to. Anonymkode: 873a1...dd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #4 Del Skrevet 7. mai Kjempe god erfaring på NKI! tatt to «større» studier der 😄 Anonymkode: 97dea...d35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #5 Del Skrevet 7. mai Hvilket emne er det da? Sikker på at du ikke kan finne et lignende emne på et offentlig universitet? Har du studierett så kan du jo bare melde deg opp til enkeltemner med åpen tilgang. Anonymkode: 8b26f...483 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #6 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvilket emne er det da? Sikker på at du ikke kan finne et lignende emne på et offentlig universitet? Har du studierett så kan du jo bare melde deg opp til enkeltemner med åpen tilgang. Anonymkode: 8b26f...483 Det jeg tenkte var å ta et emne nå før jeg begynner på ntnu (mest sannsynlig) til høsten. Jeg har allerede vært gjennom mer grunnleggende regnskapsfag (ikke nki), men har lite praktisk erfaring. Derfor tenkte jeg på «innføring i regnskapssystem». Fikk tilsendt link til en demoversjon av et annet regnskapsemne, det består av 9 moduler (4 av modulene er åpne i demoversjonen), men følte det var så lite innhold i hver modul. Anonymkode: eb1b5...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kjempe god erfaring på NKI! tatt to «større» studier der 😄 Anonymkode: 97dea...d35 Tusen takk for svar! Har du tatt noen av regnskaps-emnene? Anonymkode: eb1b5...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #8 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tusen takk for svar! Har du tatt noen av regnskaps-emnene? Anonymkode: eb1b5...b6d Nei det har jeg ikke. Men min erfaring med demoene var at det ikke helt representerte faget. jeg har ikke hatt noe forelesninger på NKI, men bøker og fagstoff. Ene faget hadde øvingsoppgaver + flere innleveringer. Det andre hadde få innleveringer , så mer selvstendig arbeid , men utifra emnene i canvas. Det jeg synes var bra med NKI er at det er fagskole , så det er veldig praktisk lagt opp, der egentlig alt går på caser man kan møte i arbeidslivet. Så synes at det var litt to the point og ikke mass unødvendig lesing og innføring i unyttige ting. De bygger også på samme stil som høyere utdanning når det kommer til kildehenvisning, akademisk skriving, oppbygging osv Anonymkode: 97dea...d35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #9 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nei det har jeg ikke. Men min erfaring med demoene var at det ikke helt representerte faget. jeg har ikke hatt noe forelesninger på NKI, men bøker og fagstoff. Ene faget hadde øvingsoppgaver + flere innleveringer. Det andre hadde få innleveringer , så mer selvstendig arbeid , men utifra emnene i canvas. Det jeg synes var bra med NKI er at det er fagskole , så det er veldig praktisk lagt opp, der egentlig alt går på caser man kan møte i arbeidslivet. Så synes at det var litt to the point og ikke mass unødvendig lesing og innføring i unyttige ting. De bygger også på samme stil som høyere utdanning når det kommer til kildehenvisning, akademisk skriving, oppbygging osv Anonymkode: 97dea...d35 Tusen takk for svar! Det høres veldig bra ut, for det er nettopp et mer praktisk fag jeg trenger ☺️ Anonymkode: eb1b5...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå