Gjest Qlio Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Noen som har prøvd disse støvkostene til Flylady? Bra? Endret 14. mars 2006 av Qlio
Malama Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 Jeg tenkt, helt til jeg så hvem som hadde startet tråden, at du mente flylady var fpr DUSTER (på norsk, slik "din dust") men jeg skjønt jo etterhvet hva du mente. Jeg har ikke prøvd dem selv, men jeg mener å ha lest en eller annen her inne HAR prøvd dem, og at de visstnok er like fantastisdke som det skrytes av i "testimonials".
Gjest Qlio Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har endret underoverskriften nå. Tenkte ikke på at det kunne misforståes, for jeg var inne i "shoppingen". Har noen handlet noe der inne som er å anbefales?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 Jeg startet i pur forelskelse en egen tråd om swiffer duster - tror den ligger på hus og hjem.
Gjest Qlio Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har selvsagt Swiffer Duster også, men håndtaket er så lite og jeg er nesten enda mindre. Jeg er lei av å klatre for å ta spindelvev ved takhøyde.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #6 Skrevet 14. mars 2006 Jeg startet i pur forelskelse en egen tråd om swiffer duster - tror den ligger på hus og hjem. ← Hmm - tror kanskje at jeg overhodet ikke svarte på innlegget. Sorry - godt ment. Og swiffer duster er helt super altså.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #7 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har selvsagt Swiffer Duster også, men håndtaket er så lite og jeg er nesten enda mindre. Jeg er lei av å klatre for å ta spindelvev ved takhøyde. ← Aha - det finnes forlengerskaft til swiffer duster - det kan du se i den linken som ligger i swiffer dustertråden.
Gjest Qlio Skrevet 14. mars 2006 #8 Skrevet 14. mars 2006 Men jeg vil ikke ha sånn koble-på-plast-greie, jeg vil ha en lang støvkost med skikkelig skaft når jeg skal danse bort støvet i huset etter "Secret Garden". Er det sant at man bør bløte støvkostene (ikke Swiffer) med vann og blåse dem tørre med føner for å få dem statiske?
Fakse Skrevet 16. mars 2006 #9 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har både den store og den lille støvkosten til Flylady, og de fungerer veldig fint. Nå har de blitt litt late, så jeg tror de trenger et bad snart. *Setter på utsettelseslista til onsdag*.
Hu i Svingen Skrevet 16. mars 2006 #10 Skrevet 16. mars 2006 Har en sånn som jeg har kjøpt på Claes Olsson. Strutsefjær, funker som bare det. 60 kroner. :-D
Gjest Qlio Skrevet 17. mars 2006 #11 Skrevet 17. mars 2006 Har en sånn som jeg har kjøpt på Claes Olsson. Strutsefjær, funker som bare det. 60 kroner. :-D ← Er det denne? http://www.clasohlson.no/images/products/N...7-02_074141.jpg Jeg har en liten Swiffer, men det hadde vært kult å kjøpt en stor til meg og en liten til hver av barna. Men er det noe i det at man skal vaske og føne dem for å få dem statiske, eller holder det å vaske?
Hu i Svingen Skrevet 17. mars 2006 #12 Skrevet 17. mars 2006 Jepp, det er den. Den ser bedre ut i virkeligheten. De trenger ikke vaskes ofte, jeg har ikke vasket min enda og den virker som bare det etter - tja - ca. 6 uker med massiv støvtørking. Aner ikke om den må fønes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå