AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Skrevet 7. mai Er det noen her som er medlem i Vektklubb? Hva er erfaringene der? Er det gode løsninger for føring av kalorier der og får man opp sammensetningen av kostholdet? Hva med diskusjonsforumet? Er det mye liv der? Hva synes du generelt om nettstedet/appen? Vurderer å melde meg inn der. Anonymkode: 5deaf...073
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Skrevet 7. mai Jeg har vært med noen ganger. Veldig fornøyd med appen hvor man fører kalorier/måltider, og mange gode tips, oppskrifter, treningsforslag osv. Men noen personlig oppfølgning har jeg aldri følt at jeg har fått, og da faller jeg ut etterhvert uansett. Det er egentlig det eneste jeg savnet - en egen kontaktperson. Vet ikke hvordan det er nå. Det er et par år siden sist. Anonymkode: b02bb...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har vært med noen ganger. Veldig fornøyd med appen hvor man fører kalorier/måltider, og mange gode tips, oppskrifter, treningsforslag osv. Men noen personlig oppfølgning har jeg aldri følt at jeg har fått, og da faller jeg ut etterhvert uansett. Det er egentlig det eneste jeg savnet - en egen kontaktperson. Vet ikke hvordan det er nå. Det er et par år siden sist. Anonymkode: b02bb...7f8 Ok, takk for svar. Jeg har i grunnen ikke noe behov for personlig oppfølging, men kanskje mer et fellesskap som i forum. Om appen funker bra så kan jeg jo alltids prøve en måned for å se. Anonymkode: 5deaf...073
AnonymBruker Skrevet 9. mai #4 Skrevet 9. mai Er det flere som har erfaring med Vektklubb? Anonymkode: 5deaf...073
AnonymBruker Skrevet 9. mai #5 Skrevet 9. mai Jeg likte det veldig godt for noen år siden, da de hadde forum og jeg fikk et fellesskap der. Sist jeg prøvde det var forumet lagt ned så da forsvant fordelen med å bruke det for min del. Anonymkode: e6d56...667
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg likte det veldig godt for noen år siden, da de hadde forum og jeg fikk et fellesskap der. Sist jeg prøvde det var forumet lagt ned så da forsvant fordelen med å bruke det for min del. Anonymkode: e6d56...667 Det er forum jeg også gjerne skulle hatt i tillegg til kaloriføring. Da kan jeg like gjerne bruke Lifesum tror jeg. Vet du noe om den appen forresten? Hvordan er Premium kontra gratisversjonen? Anonymkode: 5deaf...073
NoaideBiehtar Skrevet 10. mai #7 Skrevet 10. mai Jeg ønsker også forum. Meldte meg inn nylig med gratis prøveperiode, men så umiddelbart at forumet var helt dødt, så meldte meg ut samme dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå