Abra Skrevet 8. mai #41 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Når dem bare har seg selv å ungen å tenke på. Følger lite opp rundt andre foreldre. Ikke med på dugnader, står sjeldent på sidelinja å heier under kamper. Stiller ikke opp i fau eller klassekontakt.... Anonymkode: 3b02a...70b Tror du uføre er helt innelåst i hjemmet sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #42 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Klarer du ikke gjøre noe husarbeid når du går hjemme alene på dagtid? Det er veldig tøft for den andre parten og ha fulltidsjobb, legge barn og fortsette med alt husarbeidet alene. "Vanlige" folk i jobb trenger også hvile og å hente seg inn. Anonymkode: 6dcb8...54b Vi har vaskere her en gang i uken, så vi bare rydder før de kommer. Ellers så setter jeg vanligvis på en vaskemaskin og får det i tørketrommelen, mannen tar det og og sorterer det. Jeg tar også ut av oppvaskmaskinen, mannen setter i og slår den på. Og når jeg lager middag fikser jeg også matpakke til barn og mann til dagen etter. Men i perioder får jeg kanskje bare tatt ut av oppvaskmaskinen, eller bare satt på vaskemaskinen eller ingenting noen dager. Og i perioder får jeg gjort mer. Anonymkode: c44df...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronica<3 Skrevet torsdag kl 17:23 #43 Del Skrevet torsdag kl 17:23 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerangrep og svar til dette. veronica<3, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå