Gå til innhold

seksuell tiltrekning

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din seksuelle tiltrekning? Jeg regner med par har en seksuell tiltrekning, og grunnen til at man er forelsket i hverandre. 

Hvis man ikke har seksuell tiltrekning til hverandre, da velger man å bryte opp?

Har man mer seksuell tiltrekning når man er 18 år og mer?

Anonymkode: 5b1a0...473

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du befinner deg på Kvinneguiden. Her leter de fleste etter sæddonor og tenker kun på graviditet.

Anonymkode: 9e492...4bd

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er din seksuelle tiltrekning? Jeg regner med par har en seksuell tiltrekning, og grunnen til at man er forelsket i hverandre. 

Hvis man ikke har seksuell tiltrekning til hverandre, da velger man å bryte opp?

Seksuell tiltrekning er jo legning, som er tilknyttet følelser for hvem du har lyst til å kose med..
Jeg er Heterofil.. dvs jeg har kun tiltrekning til kvinner.. men jeg tenner på å se menn ha sex med kvinner. Så det er i grunn bare hudkontakt og følelser med menn, jeg ikke takler. Derfor er legningen min Hetero, og den har jeg hatt i hele mitt liv.
Men selv om jeg er Hetero, har jeg jo både tiltrekning og tenning på ei lesbisk kvinne. Men det betyr jo ikke at hun tenner på meg, så jeg må forholde meg til andres legning.. Alle må gjøre det.. 👍

Du mener vel seksuell tenning? 🤔

Endret av Bamseklemmer
..Litt justeringer bare..
AnonymBruker
Skrevet

Man vil ikke gå hele livet å føle på en sterk seksuell tiltrekning til partneren sin. Man er gjerne veldig kåte på hverandre i starten, men dette dabber av mer og mer med årene. Jeg ville aldri slått opp av den grunn, for da måtte man byttet partner ca hvert andre år hele livet😅 Det er totalen av alt som ville fått meg til å bryte forholdet isåfall:)

Anonymkode: 56fe4...cc6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Seksuell tiltrekning er jo legning, som er tilknyttet følelser for hvem du har lyst til å kose med..
Jeg er Heterofil.. dvs jeg har kun tiltrekning til kvinner.. men jeg tenner på å se menn ha sex med kvinner. Så det er i grunn bare hudkontakt og følelser med menn, jeg ikke takler. Derfor er legningen min Hetero, og den har jeg hatt i hele mitt liv.
Men selv om jeg er Hetero, har jeg jo både tiltrekning og tenning på ei lesbisk kvinne. Men det betyr jo ikke at hun tenner på meg, så jeg må forholde meg til andres legning.. Alle må gjøre det.. 👍

Du mener vel seksuell tenning? 🤔

Intetsigende innlegg mot spørsmålet i HI

Anonymkode: f74c9...278

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Man er gjerne veldig kåte på hverandre i starten, men dette dabber av mer og mer med årene.

Snakk for deg selv og ditt forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Anonymkode: b42d2...630

AnonymBruker
Skrevet

I starten var det det man kaller kjemi, men seksuell tiltrekning hadde ikke blitt opprettholdt på det over tid om han ikke var en god elsker. Etter mange år sammen med mye god sex er det den gode sexen i seg selv som opprettholder min seksuelle tiltrekning. Han og kroppen hans representerer nytelse for meg. Kroppen min vet det like godt som holdet mitt, og responderer derfor på hans kåthet eller berøringer. 

Om han var en dårlig elsker ville det ikke blitt oss. Jeg var ferdig med dårlige elskere innen jeg traff ham, så min interesse for ham hadde sluknet dersom det ikke var god sex da vi begynte å ha sex. Da ville det blitt en skuffelse bare, og så hadde jeg gått videre. Jeg har hatt forhold til elendig elsker, og var fast bestemt på å aldri mer ha det, så min tiltrekning hadde da tatt død av å oppleve det. Heldigvis var han en fantastisk elsker, og er det fremdeles. Derfor har jeg vedvarende lyst på mer. 

Jeg dumpet mann som var dårlig elsker mellom ham og beslutningen om å ikke orke mer slikt. Bra mann ellers, men jeg var ikke lenger naiv nok til å tro at man kunne ha forhold uten seksuell tilfredsstillelse ved sex, så min interesse døde av det. 

Jeg liker sex, men kun god sex selvfølgelig. 

Anonymkode: 128bf...f66

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg dumpet mann som var dårlig elsker mellom ham og beslutningen om å ikke orke mer slikt. Bra mann ellers, men jeg var ikke lenger naiv nok til å tro at man kunne ha forhold uten seksuell tilfredsstillelse ved sex, så min interesse døde av det. 

Jeg liker sex, men kun god sex selvfølgelig. 

Anonymkode: 128bf...f66

Enig.. du gjorde et klokt valg👏
For hyppig god sex er verdens beste fastlege🪄🤭

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på seksuell tiltrekning som de hodet og kroppen min vil ha sex med. Det er noe litt udefinerbart, ikke nødvendigvis alltid den kjekkeste i rommet, men en man føler en seksuell dragning mot. 

Anonymkode: cef37...e96

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...