Gå til innhold

Hvordan skaffe / tjene ekstra penger?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange eldre og folk med dårlig helse som trenger hjelp til hagearbeid, slå plen, lufte hund, handle, osv. Flere jeg har sett som henger opp lapper på butikken der de tilbyr eller etterspør arbeidshjelp.

Anonymkode: b0e4e...6f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

"Gratis penger finnes ikke" - er da en høyst ufin og fullstendig unødvendig kommentar. Hovedinnlegger spurte da aldri om "gratis penger"?

Anonymkode: f7e59...79a

Utrykket har aldri vært regnet som verken ufint eller høyst ufint. Hvorvidt det er en unødvendig kommentar er det nok delte meninger om.

Anonymkode: 7a935...dac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kan det være det der er behov for mennesker uten helsefaglig bakgrunn også, tror du?

Helsevesenet er fullt av folk uten utdanning. 

Anonymkode: b725f...a4a

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ufin kommentar.
Om folk stiller spørsmål som dette er de kanskje i en svært vanskelig situasjon, og personopplysninger er også kanskje det siste som ønskes utgitt, og har da heller ingen relevans utover at folk er nysgjerrige.

Skrevet av en (jeg antar flittig) bruker av AnonymBruker funksjonen🙄.

Det er ingenting ved TS’ ene setning som tilsier at hun/han er i en vanskelig situasjon. Hvis du skal kritisere andre for å si sannheten, så kan du jo gjøre det som om du står for det du sier, under brukernavn.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ufin kommentar.
Om folk stiller spørsmål som dette er de kanskje i en svært vanskelig situasjon, og personopplysninger er også kanskje det siste som ønskes utgitt, og har da heller ingen relevans utover at folk er nysgjerrige.

Det er jo ikke akkurat fristende å komme med råd hvis man skal bli møtt med en sånn kalddusj… 

TS: Bruk google isteden. Prøv å søk på utbytteaksjer, styreverv, tillitsvalgt i fagforening etc.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 0.15):

Råd som virker?

Jeg fikk meg nylig jobb i hjemmetjenesten, har fulltidsjobb ved siden av. I hovedjobben jobber jeg kun ukedager fra 08-16. Så jobber jeg i helgene i hjemmetjenesten + hellidager da jeg har fri fra fulltidsjobben (disse er gull da vi får 133% tillegg) så det blir en del kroner på en slik vakt. Jeg skal også bruke sommereferien til å jobbe der. 

Gjør dette så lenge jeg orker, er aldri galt med noen ekstra kroner i mnd. 

Virker som det er null stress å få seg jobb som ringevikar, så her er det bare å ta kontakt med hjemmetjenesten i kommunen din.

Anonymkode: 6f799...f61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...