Gå til innhold

Swingersklubb og singel mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det lettere å komme inn på noen swingers klubber enn andre som singel mann? Det er visst vanskelig i Sandvika. Er det enklere i Tønsberg?

Anonymkode: 089c2...02c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er det lettere å komme inn på noen swingers klubber enn andre som singel mann? Det er visst vanskelig i Sandvika. Er det enklere i Tønsberg?

Anonymkode: 089c2...02c

Tror det generelt er vanskelig ... siden det er mange flere single menn som kunne tenke seg å bli med, enn kvinner. Kan ikke se for meg en situasjon hvor det brått ble mangel på menn som ville ha sex.
Det er nok av menn som ville pult hva som helst bare det hadde puls. Kvinner er gjerne mer selektive.

Eller som eksempel: om en kvinne og en mann fikk i oppgave å skaffe seg et ligg; hvem ville fått napp først? Kvinnen hadde kanskje ikke fått favoritt-ligget, men ligg hadde hun fått relativt enkelt. Er neppe verre enn å lage en profil på Tinder og skriv "jeg vil pule" og så har man 3000 matches, selv i en kommune med bare 2000 innbyggere. Skriver mannen "jeg vil pule" på sin profil, blir det mye sveiping til venstre.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke vanskelig - det er bare å gå på de dagene det er åpent for single menn - typisk fredager.

Anonymkode: 08c51...741

• Liker 1
Skrevet
Even Tuell skrev (6 minutter siden):

Tror det generelt er vanskelig ... siden det er mange flere single menn som kunne tenke seg å bli med, enn kvinner. Kan ikke se for meg en situasjon hvor det brått ble mangel på menn som ville ha sex.
Det er nok av menn som ville pult hva som helst bare det hadde puls. Kvinner er gjerne mer selektive.

Eller som eksempel: om en kvinne og en mann fikk i oppgave å skaffe seg et ligg; hvem ville fått napp først? Kvinnen hadde kanskje ikke fått favoritt-ligget, men ligg hadde hun fått relativt enkelt. Er neppe verre enn å lage en profil på Tinder og skriv "jeg vil pule" og så har man 3000 matches, selv i en kommune med bare 2000 innbyggere. Skriver mannen "jeg vil pule" på sin profil, blir det mye sveiping til venstre.

Du har helt rett, så enkelt er det faktisk 👍 Kvinner får ligg uansett, såfremt de vil. Men menn flest går «tomhendt» der i fra😅

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (10 minutter siden):

Dermed, om jeg som kvinne vil ligge, ligger jeg ikke. Vil bare ligge med dem jeg vil ligge med. Sex uten attrakjon er skummelt og ekkelt.

Anonymkode: 24539...f8e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er jo ikke vanskelig - det er bare å gå på de dagene det er åpent for single menn - typisk fredager.

Anonymkode: 08c51...741

Kjedelig å bare slippe inn på Swingers-klubben den dagen det er pølsefest.
Men klart ... det åpner seg mange muligheter for en mann som lærer seg å like en god pølse 😛

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, du skal være bra attraktiv om du skal ha noen sjangs som enslig mann. De som er så attraktive har ikke behov for å gå på swingers, de bader i damer.

Anonymkode: 652f8...0ed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Haha, du skal være bra attraktiv om du skal ha noen sjangs som enslig mann. De som er så attraktive har ikke behov for å gå på swingers, de bader i damer.

Anonymkode: 652f8...0ed

Det er vel ingen som drar på swingersklubb fordi de ikke får damer ellers. De drar dit for å ha seg med flere eller for å bli sett mens de har seg med partner?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

De færreste klubber har ubegrenset adgang for single menn, selv på de kvelder det er åpent for det. De tillater noen, og det handler kanskje om at det alltid er noen par som gjerne vil ha med noen ekstra/ en Bull. 

AnonymBruker
Skrevet

Selv om du slipper inn som singel mann er det ikke sikkert det blir noe på deg. 

Anonymkode: 79d55...13e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig som mann.

Single kvinner er å foretrekke.

Anonymkode: 4219f...382

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (17 timer siden):

Det er vel ingen som drar på swingersklubb fordi de ikke får damer ellers. De drar dit for å ha seg med flere eller for å bli sett mens de har seg med partner?

Generelt ganske lav attraktivitetsnivå på sånne plasser også. 
Man klarer jo å finne seg noen på tinder på egen hånd…

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Selv om du slipper inn som singel mann er det ikke sikkert det blir noe på deg. 

Anonymkode: 79d55...13e

Det er det jo ikke for noen. Går du på klubb og krever sex blir du raskt vist vekk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Generelt ganske lav attraktivitetsnivå på sånne plasser også. 
Man klarer jo å finne seg noen på tinder på egen hånd…

Det er vel like stor variasjon der som det er i samfunnet generelt.

Det er ikke bare fruktfat på T-banen hjem på ettermiddagen heller.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Snok1 skrev (1 time siden):

Det er vel like stor variasjon der som det er i samfunnet generelt.

Det er ikke bare fruktfat på T-banen hjem på ettermiddagen heller.

Åååh.. T-banen...

Dette er en slags spøk og jeg liker T-banen.

Endret av Flintis
Skrevet
Flintis skrev (59 minutter siden):

Åååh.. T-banen...

Dette er en slags spøk og jeg liker T-banen.

Jeg liker både T-banen og de få swingersklubbene jeg har besøkt. Vel….bortsett fra én. Vi kan kalle den linje 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...