Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har vært sammen med min kjære i snart to år. Nå begynner det å bli litt vanskelig for meg. Hva jeg har innsett er at jeg begynner å nesten tenne på tanken på andre. I lang tid har jeg vært den eneste som gir noe seksuelt, jeg føler ikke har har så lyst når han ikke går ned på meg ofte så jeg har ikke lyst spørre. I tillegg får jeg ikke kommentarer på at jeg ser bra ut lengre, kanskje at jeg er sexy og at han vil ha sex med meg. Føler det bare baserer seg på noe seksuelt. Han har aldri vasket huset. Støvsuger en svært sjelden gang. Vasker aldri klærne. 

Jeg føler meg som en mamma😓at jeg må nesten forsørge han på noen måter. Han kan også bruke ting som for meg er sårbart, men til å tulle med hos andre. Eks at jeg har skadet meg da jeg var ung, det kan han tulle med høyt i plenum. Han tuller også ofte med at andre damer er digge eller om han kan få «kjenne på kroppsdelene» demmes. Skyver alt vekk med at han tullet rett etterpå.. Drikker mye når jeg ikke er der, føler det eneste han og sine venner gjør sammen er fylla. Når vi er sammen da velger han sunne hobbyer, men så snart han er alene velger han fylla. Når han er på fylla så hører jeg heller aldri fra han😱.. Føler jeg blir tatt for gitt😪 har noen opplevd det samme? hva burde jeg gjøre..

Anonymkode: ddcd3...f46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne mannen ser ut til å bare ha deg fordi det er behagelig for ham. Han slipper å ta ansvar for seg selv, han har en mor, en hushjelp, en kokke, en elskerinne - alt i ett med deg.

Dette forholdet gir deg ikke noe lenger. Han viser deg ikke en gang et minimum av respekt.

Dette handler minst av alt om sex. Dette handler om at han bare utnytter deg, ikke respekterer deg.

Men også om at du ikke respekterer deg selv, og derfor lar deg selv behandle så dårlig som han behandler deg.

Gå fra ham og søk så hjelp for å finne ut hva det er som gjør at du har latt deg behandle så dårlig i to år.

❤️

Anonymkode: f87d9...350

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Denne mannen ser ut til å bare ha deg fordi det er behagelig for ham. Han slipper å ta ansvar for seg selv, han har en mor, en hushjelp, en kokke, en elskerinne - alt i ett med deg.

Dette forholdet gir deg ikke noe lenger. Han viser deg ikke en gang et minimum av respekt.

Dette handler minst av alt om sex. Dette handler om at han bare utnytter deg, ikke respekterer deg.

Men også om at du ikke respekterer deg selv, og derfor lar deg selv behandle så dårlig som han behandler deg.

Gå fra ham og søk så hjelp for å finne ut hva det er som gjør at du har latt deg behandle så dårlig i to år.

❤️

Anonymkode: f87d9...350

Tusentakk, jeg fikk tårer i øynene❤️😪

Anonymkode: ddcd3...f46

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å bygge opp vennskapskretsen min når forholdet skrantet etter nesten 5 år. Begynte å gjøre egne ting og mine interesser sånn at når det røk så hadde jeg ett bra liv å gå til. At det ikke bare dreide seg om han. Kom deg mer ut og gjør dine egne ting. Forandre litt på rutiner . Så må du bare se ting an. Hvis du har det mer vondt enn godt så bør du kanskje tenke deg om hva du vil. Lykke til♥️

Anonymkode: 26915...083

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner jeg sliter med å tro på at folk er så slemme mot parteren sine. Eier ikke folk noen form for folkeskikk legre? 

En venninne fortalte meg her om dagen at mannen hennes hadde sagt: "Det eneste som er bra med deg er da du hadde silikon i puppene, etter at du tok ut silikonen tenner jeg ikke på deg lengre" 

Jeg hadde blitt veldig såret om mannen hadde sagt noe slikt. 

Jeg syns du skal revurdere forholdet ditt ts, du fortjener bedre. 

Anonymkode: ff362...2f4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det bare å starte avkoblingsprosessen for fullt. Du tenner på tanken på andre? Bra! Dyrk den tanken, for da blir det lettere å gjøre det slutt. Skriv ned alt som er dårlig med ham/forholdet. Du fortjener så mye bedre enn en fyr som dette. Ikke kast bort flere år på dette, finn den fyren som gir deg kjærligheten og respekten du fortjener!

Anonymkode: 38448...bef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg kjenner jeg sliter med å tro på at folk er så slemme mot parteren sine. Eier ikke folk noen form for folkeskikk legre? 

En venninne fortalte meg her om dagen at mannen hennes hadde sagt: "Det eneste som er bra med deg er da du hadde silikon i puppene, etter at du tok ut silikonen tenner jeg ikke på deg lengre" 

Jeg hadde blitt veldig såret om mannen hadde sagt noe slikt. 

Jeg syns du skal revurdere forholdet ditt ts, du fortjener bedre. 

Anonymkode: ff362...2f4

Hadde jeg hatt en mann som sa noe slikt, så hadde det vært kroken på døra...

Anonymkode: 524b7...b0e

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...