Gå til innhold

Til menn: helt ærlig , merker dere forskjell på kvinner som har hatt barn vs kvinner under samleie?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er ikke synd i meg. Jeg hadde ikke lyst til å ha sex, så det var et «ikke-problem»😊

Anonymkode: 18b96...046

Jeg henger meg på den.

Vi hadde sex 1 eller 2 ganger i løpet av to graviditeter og det tok sikkert et halvt år etterpå før vi kom igang. Det var ikke bare mor som kom i ammetåka 😅

Vi hadde et bra sexliv gjennom småbarnsperioden.

Kan vi ikke bare akseptere at folk er forskjellige? Jeg har høy sexdrift, men den ble borte da hun var gravid og vi hadde baby.

Anonymkode: f5550...40b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå er jeg dame, men mannen min sier at jeg er strammere nå, at jeg kjennes bedre trent, men aller mest merkbare er at jeg har mye mer tekstur innvendig. Jeg opplever også langt mer nytelse nå, generelt blitt veldig følsom og kommer lett vaginalt, og føler selv at jeg blir strammere etter hver fødsel. 

Anonymkode: a98d5...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent fysisk og anatomisk sett er det svært lite som tyder på at en mann kan kjenne forskjell på en kvinne som har født versus en som ikke har, under samleie. Mange tror at fødsel gjør skjeden “slappere”, men dette er en myte som ofte overdrives. Her er noen viktige punkter:

Skjeden er elastisk: Den er laget for å utvide seg under fødsel og trekke seg sammen igjen etterpå. De fleste kvinner får tilbake mye av muskeltonusen etter fødsel, spesielt hvis de trener bekkenbunnen (f.eks. med knipeøvelser).

Individuelle forskjeller: Kvinners skjeder varierer naturlig i form, størrelse og stramhet – uavhengig av om de har født eller ikke. Seksuell erfaring, alder, hormonnivå og muskeltonus spiller også inn.

Opplevelse av samleie er subjektiv: Det en mann eventuelt “kjenner” under samleie handler mer om kjemi, tiltrekning og hvordan partnerne beveger seg og samarbeider enn om anatomiske detaljer.

Så nei – det finnes ingen sikker måte for en mann å vite om en kvinne har født, basert på hvordan samleie føles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siste fyren jeg datet var helt åpen om at det var stor forskjell.

Han foretrakk sin eks som hadde født barn, kontra meg som ikke har.

Anonymkode: c18fa...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...