Gå til innhold

Til menn: helt ærlig , merker dere forskjell på kvinner som har hatt barn vs kvinner under samleie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er man videre når man har fått barn? Er det merkbar forskjell på kvinner som har født eller de som ikke har? 

Anonymkode: 4e0ec...22c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal stå uten selvfølgelig .

AnonymBruker
Skrevet

Mannen merket ingen forskjell. Har tatt keisersnitt da.

Anonymkode: 92511...453

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er man videre når man har fått barn? Er det merkbar forskjell på kvinner som har født eller de som ikke har? 

Har ligget med en som hadde fått barn, og hun var den trangeste av de jeg har hatt. Og den definitivt beste sexen.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mannen merket ingen forskjell. Har tatt keisersnitt da.

Anonymkode: 92511...453

Så relevant! Takk, på vegne av landets mødre.

:ironi:

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg kun erfaring med en kvinne, min kone, men jeg kan ikke si at hun har blitt noe annerledes selv etter tre vaginalfødsler. Om noe er annerledes, er det kanskje at hun er blitt mer følsom der nede og har mer glede av penetrering enn tidligere.

Jeg tenker at det uansett ikke gir noen mening å bekymre seg for det. Alt er annerledes etter at man har fått barn. Hele dynamikken i forholdet vil som regel endre seg. Barna blir det viktigste, eller bør i hvert fall bli det, og det å bekymre seg for om det kanskje, men sannsynligvis ikke, endrer seg litt der nede, blir jo et tullete fokus å ha i en slik setting.

Anonymkode: 9e362...4ec

• Liker 13
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg har mest erfaring med damer som ikke har født og 2 som har det. De som hadde født var begge litt trange. Blant de som ikke har født har det vært tydelig variasjon. De fleste gjennomsnittlige. En veldig trang slik at jeg følte meg mørbanket, dog på en god måte. Noen rommelige slik at at vi hjalp til med noen fingre. Det fine er at alle varianter har vært gode og gitt nytelse ☀️

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at variasjonen mellom kvinner generelt er større enn variasjonen "innad" en enkelt kvinne. Min mistanke er dog at den største forskjellen er hvor tent, kåt, klar, med, aktiv, dagform, lysten man er og hvor godt vi to matcher (den dagen). Sex på to forskjellige dager med samme person kan føles vilt forskjellig ut, noen ganger er det bare mye bedre ... selv om bare er noen timer eldre enn sist gang.
Basert på egen erfaring tror jeg ikke man kan vurdere "tranghet" basert på antall fødsler.

... dessuten handler god sex om langt mer enn hvor trangt hølet er (eller hvor stor pikken er). Trangest og størst er ikke nødvendigvis best.

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Fikk høre av en kamerat at dama hadde blitt totalt annerledes etter barn, både ett og to barn. Såpass mye at han ikke lenger kjente noe og ikke likte å ha sex med henne lenger. Det ble fort slutt på sex etter barn nr. 2. Han mente helt bestemt at hun hadde endret seg mye nedentil. 

Anonymkode: 08251...ed0

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fikk høre av en kamerat at dama hadde blitt totalt annerledes etter barn, både ett og to barn. Såpass mye at han ikke lenger kjente noe og ikke likte å ha sex med henne lenger. Det ble fort slutt på sex etter barn nr. 2. Han mente helt bestemt at hun hadde endret seg mye nedentil. 

Fet fyr

Anonymkode: 524cc...083

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke merket noen forskjell, jeg har pult vide damer som ikke har født og trange damer som har født.

Anonymkode: abf00...0f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fet fyr

Anonymkode: 524cc...083

TS her bad om ærlige svar, da. Han var jo bare ærlig han også. Hvorfor kritisere ærlige folk, når noen ber om HELT ærlige svar? "Ikke greit å si det som det er annet enn om det er i denne tråden" ooops. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Snakket de om det da? Eller visste han hvorfor og nevnte aldri for henne at det er grunnen til at han ikke ville mer? Eller er hun også enig, fordi hun tross alt lever med fødselskadene?

Anonymkode: 1ed3c...f85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS her bad om ærlige svar, da. Han var jo bare ærlig han også. Hvorfor kritisere ærlige folk, når noen ber om HELT ærlige svar? "Ikke greit å si det som det er annet enn om det er i denne tråden" ooops. 

Det der var også en ærlig reaksjon. En verden uten reaksjon kan bli en dårlig en, vi må tåle at noen gjør bemerkerser når noe er kjipt, det var jo det. Forstår ikke hvorfor det ikke skal kunne nevnes at det er sårende for henne som også måtte gjennom den fysiske endringen. Selv om han føler det han gjør, det gjør hun også.

Å føde er serrilse greier, vi kvinner blir redd for vår egen skjebne.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Snakket de om det da? Eller visste han hvorfor og nevnte aldri for henne at det er grunnen til at han ikke ville mer? Eller er hun også enig, fordi hun tross alt lever med fødselskadene?

Ja de snakket om det. Men de var begge ferdige med hverandre seksuelt uansett. De hadde fått barna de planla så det var alt de ville. 

AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (54 minutter siden):

Så relevant! Takk, på vegne av landets mødre.

:ironi:

Det er jo ikke irrelevant, selv om man har tatt keisersnitt? Svangerskap i seg selv påvirker bekkenbunnen og underlivet, det er ikke bare fødsel som gjør det. 
Og utrolig nok blir man mor når man tar keisersnitt også… 

Anonymkode: ed609...29b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var en som sa jeg var trangere enn en som hadde ganske mangen barn. 5 tror jeg. Litt lenge inni sa han. Merket forskjell. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Vet ikke.. for jeg har nesten bare hatt sex med mødre siden jeg var 22år.
Sett bakfra, har mødre ofte et nydelig "Toblerone Gap"😅
Hører ikke annet enn at vi passer som "hånd i hanske", på "hode-pute-kose-praten" etter sexen.
.. så ingen har føltes for trang eller vid🥰

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig:

Jeg synes det var litt videre i starten, men det ble akkurat som før etter en stund.

Anonymkode: f5550...40b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til: Større forskjell mellom kvinner enn samme kvinne før og etter fødsel.

Anonymkode: f5550...40b

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...