AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Del Skrevet 6. mai Vet ikke om jeg har misforstått her. Jeg har 7.5 år ansiennitet og er sykepleier som jobber i kommunen. Når jeg sjekker tabellen om generelle tillegg etter 01.mai , hvor skal jeg plassere meg? Det står blant annet at de med 6 år ansiennitet får 18000kr. Gjelder dette meg? Noen som har peiling på det???? Anonymkode: 76550...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:42 #2 Del Skrevet onsdag kl 12:42 Spør heller arbeidsgiveren din for å være sikker. Anonymkode: 6f3bf...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vecky Skrevet onsdag kl 19:30 #3 Del Skrevet onsdag kl 19:30 Hvis du tilhører KS og arbeidsplassen din ikke har andre lønnsavtaler (for eksempel alle sykepleiere får automatisk full ansienitet), er det riktig å følge lønn for 6 års ansiennitet. Hvis du jobber i Oslo kommune er dette et eget tariffområde hvor man stiger i lønn årlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:43 #4 Del Skrevet torsdag kl 17:43 Vecky skrev (22 timer siden): Hvis du tilhører KS og arbeidsplassen din ikke har andre lønnsavtaler (for eksempel alle sykepleiere får automatisk full ansienitet), er det riktig å følge lønn for 6 års ansiennitet. Hvis du jobber i Oslo kommune er dette et eget tariffområde hvor man stiger i lønn årlig. Ts her Jeg tilhører KS, så jeg burde fått ansiennitet tillegg 18 000kr etter årets lønnsoppgjøret. Jeg ser nå på lønnslippen i Mai at jeg ikke har fått det. Altså årslønnen er det samme. Anonymkode: 76550...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vecky Skrevet torsdag kl 18:08 #5 Del Skrevet torsdag kl 18:08 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ts her Jeg tilhører KS, så jeg burde fått ansiennitet tillegg 18 000kr etter årets lønnsoppgjøret. Jeg ser nå på lønnslippen i Mai at jeg ikke har fått det. Altså årslønnen er det samme. Anonymkode: 76550...150 Det trer ikke i kraft før i høst. Rundt september, mener jeg å huske. Da får du etterbetalt fra og med 1.mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå