Gå til innhold

NSF og lønnsoppgjøret 2025

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet ikke om jeg har misforstått her. Jeg har 7.5 år ansiennitet og er sykepleier som jobber i kommunen. Når jeg sjekker tabellen om generelle tillegg etter 01.mai , hvor skal jeg plassere meg? Det står blant annet at de med 6 år ansiennitet får 18000kr. Gjelder dette meg? 

Noen som har peiling på det????

Anonymkode: 76550...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør heller arbeidsgiveren din for å være sikker. 

Anonymkode: 6f3bf...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tilhører KS og arbeidsplassen din ikke har andre lønnsavtaler (for eksempel alle sykepleiere får automatisk full ansienitet), er det riktig å følge lønn for 6 års ansiennitet. 

Hvis du jobber i Oslo kommune er dette et eget tariffområde hvor man stiger i lønn årlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vecky skrev (22 timer siden):

Hvis du tilhører KS og arbeidsplassen din ikke har andre lønnsavtaler (for eksempel alle sykepleiere får automatisk full ansienitet), er det riktig å følge lønn for 6 års ansiennitet. 

Hvis du jobber i Oslo kommune er dette et eget tariffområde hvor man stiger i lønn årlig. 

Ts her

Jeg tilhører KS, så jeg burde fått ansiennitet tillegg 18 000kr etter årets lønnsoppgjøret. Jeg ser nå på lønnslippen i Mai at jeg ikke har fått det. Altså årslønnen er det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ts her

Jeg tilhører KS, så jeg burde fått ansiennitet tillegg 18 000kr etter årets lønnsoppgjøret. Jeg ser nå på lønnslippen i Mai at jeg ikke har fått det. Altså årslønnen er det samme.

Det trer ikke i kraft før i høst. Rundt september, mener jeg å huske. Da får du etterbetalt fra og med 1.mai :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...