Gå til innhold

Noen som har barn i ulike barnehager?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har dere det?

Og hvordan fungerer det i hverdagen me logistikk? 

Anonymkode: d94e2...599

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde. 

Fordi eldste gikk i en elendig barnehage som ikke ville fungert for yngste.

Det var et mas. Tok en til en og en halv time fra jeg gikk hjemmefra til jeg var på jobb.  

Anonymkode: 8f222...1df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor har dere det?

det er da vel ikke noe forskjell fra å ha en på skolen og en i barnehagen

Anonymkode: 78ee7...eba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

det er da vel ikke noe forskjell fra å ha en på skolen og en i barnehagen

Anonymkode: 78ee7...eba

Barnehage-barn tar ofte litt lenger tid å levere og hente... Barneskolebarn kommer seg jo etterhvert til og fra selv.

Anonymkode: 3079c...d4e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor har dere det?

Fordi ulike barn har ulike behov og får ulik oppfølging i ulike barnehager.

Men og fordi like gamle søsken kan ha godt av å bli adskilt, skape egne relasjoner til egne og ikke søskens venner. 
Logistikken er ikke så vanskelig. 

Anonymkode: 94c34...663

AnonymBruker
Skrevet

Har nå. Er et mareritt. Fikk ikke plass i samme, så vi må kjøre to steder… Ingen av oss har fleksitid og samboer starter 0650 og jeg 0730. Bhg til største åpner 07, så jeg leverer kjapt der med trøtt lillesøster på slep.. for å dra henne av gårde til sin som åpner 0715. Har grei sjef, men noen nattevakter må jo alltid gå lengre fordi jeg ikke kommer da.. Grusomt💔 Men får de nok i samme til høsten, så teller ned.. hjelper at det er varmere og lysere ute nå da ❤️ 

Men ikke faen at det blir flere barn på lenge 😅😅😅😅 

Anonymkode: 72153...7cf

AnonymBruker
Skrevet

Hadde - valgte den løsningen selv. For vår del var det uproblematisk det ene året hvor det var levering/henting i to barnehaget. Det året var det stort sett mannen min som hadde levering/henting, da jeg fikk eldste på skolen.  Begge hadde da fleksitid. Litt verre på ettermiddagen om jeg skulle hente; med drøye  30 minutt reisetid fra jobb - om det ikke oppstod noe, men stort sett gikk det greit. 

Logistikken var også forholdsvis grei; begge barnehagene hadde god parkeringskapasitet rett utenfor gjerdet på barnehagen. 

Anonymkode: a329e...207

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde - valgte den løsningen selv. For vår del var det uproblematisk det ene året hvor det var levering/henting i to barnehaget. Det året var det stort sett mannen min som hadde levering/henting, da jeg fikk eldste på skolen.  Begge hadde da fleksitid. Litt verre på ettermiddagen om jeg skulle hente; med drøye  30 minutt reisetid fra jobb - om det ikke oppstod noe, men stort sett gikk det greit. 

Logistikken var også forholdsvis grei; begge barnehagene hadde god parkeringskapasitet rett utenfor gjerdet på barnehagen. 

Anonymkode: a329e...207

Hvordan fikk du jobbet inn fleksitiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...