AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:58 #1 Del Skrevet tirsdag kl 17:58 Ser en del selger "brukt" yttertøy fra Wheat som er helt nytt og skriver at størrelsen var feil. Noen har skrevet romslig i størrelsen og da lurer jeg på om det er veldig stort? Spesielt vinterjakke? Skal kjøpe en til min som er 3,5 år 98 cm ved bruk, og tenkte da å kjøpe str 98 3-4 år, vil det passe? Anonymkode: 53c32...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:31 #2 Del Skrevet tirsdag kl 18:31 Noen med erfaring? Anonymkode: 53c32...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:36 #3 Del Skrevet tirsdag kl 18:36 Jeg synes ikke det er veldig stort, mer normalt. Har også en 3-åring som er 100 cm og han bruker nå 98, men ville ha kjøpt 104 til vinteren for vintertøy. Han er normalbygd, ikke kraftig, men heller ikke spinkel - men sånn ca midt i mellom. Anonymkode: ced76...1e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:29 #4 Del Skrevet tirsdag kl 19:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes ikke det er veldig stort, mer normalt. Har også en 3-åring som er 100 cm og han bruker nå 98, men ville ha kjøpt 104 til vinteren for vintertøy. Han er normalbygd, ikke kraftig, men heller ikke spinkel - men sånn ca midt i mellom. Anonymkode: ced76...1e0 Takk for svar😊 Anonymkode: 53c32...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå