AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Skrevet 6. mai Babyen min har blitt 4mnd, og har kun vist tegn til rulling ett par 4 ganger. Virker som hu nå i det siste har glemt dette, og viser generelt lite interessert til å rekke fram mot leker og snu seg rundt selv når jeg legger det bak hun. Hun er mer interessert til å se rett opp. Skal sies hun har litt flatt bakhode. Helsestasjonen sier vi må ha mer magetid, selv gjør vi dette utrolig mange ganger i løpet av dagen, at det er nesten umulig å gjøre mer… Hun sover helt beint og ser rett fram. Hun har ikke funnet føttene sine enda, ligger mer å spreller med beina og skyver seg selv bortover mens hu ligger på ryggen😂 Ser så mange babyer i den alderen som gjør så mye mer enn frøkna vår, selv jobber vi og prøver så hardt vi kan. Hun er mye mer språklig utviklet og interessert i å ha øyekontakt og lager masse pludrelyder og skravler døgnet rundt. Har vært hos fysio som sa hun har god bevegelighet. Har noen noe tips for å hjelpe henne litt på vegen, eller vil det komme av seg selv? Anonymkode: f05d8...30d
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Skrevet 6. mai Jeg tror datteren min rullet da hun var rundt 6 mnd. Jeg synes det er litt synd at det er så mye fokus på når de skal kunne forskjellige ting, for som regel kommer det av seg selv. Det er bra at det blir fanget opp om noe er galt, men ofte trenger de bare litt mer tid. Her begynte hun å gå da hun var 13 mnd, og det motoriske og balansen er fin. Så jeg ville ikke bekymret meg noe enda. Anonymkode: eddff...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #3 Skrevet 6. mai Normalspennet er stort, så her ville jeg lent meg på det du får av råd og tilbakemeldinger fra helsesykepleieren og fysioterapeuten som faktisk observerer babyen. Min eldste var litt treg motorisk, uten at det var noe galt med henne. Husker jeg fant tips til litt øvelser - men også info om hva som er normalt og ikke - på instagramkontoen boernefysioterapi. Anonymkode: 67142...622
AnonymBruker Skrevet 7. mai #4 Skrevet 7. mai Normalspennet er utrolig stort så ikke stress 😊 Min baby lå bare på magen etter 3 mnd. Hun hatet å ligge på ryggen, så for å gi pause fra mageleie måtte vi bære henne eller sette henne i en stol. Anonymkode: 3eea1...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå