AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Skrevet 6. mai Jeg skal på ferie alene og trenger alene rom og ro. Men en kveld eller to så hadde det vært gøy å møtt nye mennesker. Kan man joine et hostel for en kveld? Kanskje mot litt betaling for inngang? Eller er det sært? vurderte bare bestille en seng i sovesal selv om jeg har hotell, men med ettertanke så blir det sikkert vanskelig da passet vil ligge hos hotellet jeg egentlig sover på 😅 Anonymkode: 0a0bc...df6
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Skrevet 6. mai Jeg ville heller ha sjekket om det finnes noen arrangementer du kan bli med på for å treffe mennesker, f.eks på Meetup.com eller om du finner noen grupper på Facebook for det stedet du skal reise til. 🙂 Anonymkode: 6f152...6f1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #3 Skrevet 6. mai Jeg har bodd mange ganger på hostell, men har da som regel hatt eget rom. Veldig mange hosteller tilbyr dette. Billig og sosialt, men fortsatt privatliv. Mange hosteller har egen bar, og de er som regel også åpne for alle, ikke bare gjester. Vær obs på at de som har bar også gjerne har litt høyere partystemning, så de tiltrekker seg gjerne et yngre (og mer støyende) klientell. Aner ikke hvor gammel du er og hva du foretrekker. Jeg pleier å lese anmeldelsene nøye slik at jeg vet om hostellet ser ut til å passe for meg eller ikke. Men hvorfor skal du legge igjen passet på hotellet? Det vanlige er at de tar kopi av passet ved innsjekk, men du får det jo tilbake med en gang. Kommer jo litt an på hvilket land det er, noen steder bryr de seg ikke om passet i det hele tatt. Anonymkode: 23880...54e 1 1
Mozzarellastick Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai Går an å besøke et hostel selv om man ikke bor der fin måte å treffe folk, men det finnes sikkert andre måter å møte folk på også:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå