Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med hva dett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som står etter spiretemperatur, betyr det lavere eller høyere enn 12C? Skjønner ikke at de skriver det sånn, det er jo ikke alle som husker matten fra skolen liksom....

image.png.a7b328dddd71109dc77cfe530cda0475.png

Anonymkode: 7ff3e...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Over 12 grader celsius. Kan det henne det gir mer mening om du trykker deg inn på artikkelen?

Anonymkode: fa4b4...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokodillen vil spise det største tallet. Så over 12 grader. 

Anonymkode: 0fa44...371

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Skjønner ikke at de skriver det sånn, det er jo ikke alle som husker matten fra skolen liksom....

Dette er en helt vanlig måte å skrive det på. Det er derfor du lærer det på skolen. 

Anonymkode: 29a5f...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Over 12 grader celsius. Kan det henne det gir mer mening om du trykker deg inn på artikkelen?

Anonymkode: fa4b4...7f5

Takk! Og nei, har lest og lest, de skriver det ikke noen steder. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Krokodillen vil spise det største tallet. Så over 12 grader. 

Anonymkode: 0fa44...371

Aha! Det skulle vi lært på skolen, takk! TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat de frøene sår jeg gjerne sent på høsten, så begynner de å spire såvidt før vinteren, holder seg små hele vinteren (har tålt minus 13 grader her jeg bor, udekket), og så setter de fart i veksten for hver vinterdag det er litt plussgrader.

De trenger 12 grader eller over i jorden for å spire, men har de først litt vekst vokser de selv om det er lavere grader også, er min erfaring. Blir det for varm går de i stokk (får blomster), så lurt å ikke sette dem i full sol nå, men heller litt skjermet for solen.

Anonymkode: 8dabb...3e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Akkurat de frøene sår jeg gjerne sent på høsten, så begynner de å spire såvidt før vinteren, holder seg små hele vinteren (har tålt minus 13 grader her jeg bor, udekket), og så setter de fart i veksten for hver vinterdag det er litt plussgrader.

De trenger 12 grader eller over i jorden for å spire, men har de først litt vekst vokser de selv om det er lavere grader også, er min erfaring. Blir det for varm går de i stokk (får blomster), så lurt å ikke sette dem i full sol nå, men heller litt skjermet for solen.

Anonymkode: 8dabb...3e8

Jeg bor i en kaldere del av landet, så mine ville ikke overlevd vinteren. Har tenkt på å høstså, men har ikke kommet så langt enda. Sådde spinat for noen uker siden, og den har så vidt kommet opp nå, ingen fare for at det blir for varmt enda tror jeg. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...