Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som i overskriften hva smaker best, kit, kjøtt, dressing?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Våger meg utpå et lag-selv svar, da ingen har svart. For av alle ting der jeg ikke ser vitsen med kit gitt hvor enkelt det er. 

Sparer alltid rester fra lammestek. Eller kjøper ytrefilet svin. Marineres i hvitløk, sitron, salt. pepper, oregano og olje. 

Lager tatziki av gresk yoghurt, revet agurk, hvitløk og krydder. 

Baker enkle panne-flattbrød av mel, eller pita (eller kjøper ferdig)

Lager en rask, gresk salat, med det innholdet du liker. 

Dropper pommes friten da den er unødvendig med så mange andre, gode smaker. 

Anonymkode: 9ee12...6fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Meny(mulig andre i Norgesgruppen har den samme)  sin Super Mønsj Klassisk Kebab(lam) er best.

Men jeg syntes den var så god at da Meny solgte de til 20 kroner stykket(normalpris er 69) fordi de snart gikk ut på dato så kjøpte jeg 10 pakinger og spiste kebab hver dag, så nå er jeg lei. 

Anonymkode: f633d...25f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes Meny(mulig andre i Norgesgruppen har den samme)  sin Super Mønsj Klassisk Kebab(lam) er best.

Anonymkode: f633d...25f

Denne synes jeg også var god. Men jeg bor langt unna Meny, så handler som regel på Coop. Der har de denne: Coop kebab og gyros – rå smak på kjøkkenet! - Coop og den var god. Pitabrødene også. Har ikke smakt kebaben og kyllinggyrosen der, men tenker gjør det. Gilde har en gyrospakke som er pakket i pappkartong (ikke frossen), og den var helt grusom. Konsistensen minnet om medisterdeig, den var skikkelig ekkel. 

Anonymkode: 0821b...7ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min elsker super mønsj gyros fra meny. Og han er ganske sær på kjøtt. Jeg er ennå mer sær på kjøtt, så jeg bruker kyllingfilet.

Anonymkode: 21a2b...543

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...