Gå til innhold

Hva er det beste med å være mamma?

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Hva er det beste med å være mamma?

Klar for tåredryppende innlegg her!

Pappaer har også lov til å bidra!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det stooooooore smilet som møter meg når jeg kommer mot henne :)

Skrevet

Det store smilet hans hver eneste morgen når jeg kommer inn på rommet hans.Ingenting kan måle seg med det

Gjest Bodillen
Skrevet

Å høre barna si at de er glad i meg. Å se de vokse opp og kjenne at jeg er så utrolig stolt av dem. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Smilet han møter meg med hver morgen, og det å vite at jeg betyr alt for ham. Han er livet mitt, og det beste som noen gang har hendt meg. Spesielt deilig er det når jeg løfter ham opp av sengen og han legger armene rundt halsen min og koser og klemmer...

Skrevet

Hvor glad han blir når han ser meg! Når han ligger på gulvet spreller han med armer og bein og gir meg verdens største smil. :hjerter_rundt:

Skrevet

Det er så utrolig mye som er herlig med å være mamma, men hvis jeg skal plukke ut noen smakebiter så må det være: liten, varm hånd som stryker meg på haken og halsen når han ligger og dier om natten. Armene som strekkes mot meg når han vil opp, og som så legges rundt halsen min mens han "susser" meg på kinnet med stor, åpen munn. Nesen hans som bores inn i armkroken min når han er trøtt og vil sove. Og ikke minst det gledesstrålende smilet som møter meg når han våkner om morgenen. :hjerte:

Skrevet

Å, som jeg gleder meg!!!!!!!!!!

Skrevet

Å ha noen å gi uforbeholden kjærlighet til. Noen å holde tett inntil seg og kose.

(Har jo pappan deres også, da ;) )

Den uforbeholdne kjærligheten jeg får tilbake. De fullstendig lykkelige glisene til babyen. Å høre noen rope "Mamma?" utallige ganger hver dag.

Trøtte morratryner. :ler:

Sovevarm baby i pysj med føtter som løftes opp for å få mat.

Latterkrampene av alt treåringen sier og gjør.

Å få lov til å følge utviklingen til to små mennesker, fra nyfødt og (bank i bordet) frem til voksne.

Å få lov å være den trygge personen for noen. Det gjør meg trygg og sterk.

Gjest Gjest
Skrevet

Har en sønn som blir 16 år i mai. Er så utrolig stolt av han. Har aldri hatt noe trøbbelmed han.Det eneste er at han har slitt litt faglig på skolen.Han er en god,snillog omsorgsfull gutt. En kjekk gutt som holder på med fotball og er populær blandt jentene og godt likt av lærerer på skolen. Viktig å være høflig og hjelpsom, og det er han virkelig. Til høsten begynner han på vdg. Bygg og anlegg.

Er virkelig herlig å være mamma til en så flott sønn.

Nå ble det mye skryt nå da,men det var godt å få sagt det.

Skrevet

For en hyggelig tråd! :)

Skrevet

Det beste jeg vet er, når jeg ligger litt lenge en lør/søndags

morgen, så kommer min datter, nå tolv år, med kaffi til meg.

Da har jeg kaffi på nattbordet og en datter som vil kose med

sin pappa.

Eller når vi leser på kveldene. Har lest mange barnebøker.

pluss Harry Potter, 500 sider tar litt tid med høytlesing. ;)

Skrevet

våkne tidlig om morran når pappaen er på nattevakt og til min overraskelse se at begge søte gode ungene mine ligger i senga ved siden av meg! Og enda bedre er det da bror5 sier til søster3. Du...jeg er glad i deg. og søster svarer Jeg er glad i deg også! Da blir det varmt inne i hele meg!

Gjest Gjesta
Skrevet

Når man fremdeles, selv om man er en dum, teit og urettferdig mamma, er et selvfølgelig midtpunkt i sitt eget barns liv fordi man kan bake boller.

Det skal jo ikke mer til. :sjenert:

Skrevet

Liste seg inn til dem før jeg legger meg og nusse dem på kinnet der de ligger myke og varme og trygge og sover søtt og uskyldig i sengene sine.

Og når de kommer løpende mot meg med smilefjes når jeg kommer hjem, gir meg en klem og sier at de er glade i meg!

Når lillegutt sitter på fanget og koser seg og stryker meg på armen. Og at han ennå sniker seg inn mellom oss i dobbeltsenga om natta.

Og når de herjer vilt før leggetid og ler hjertelig og sier natta og at 'jeg er glad i deg' til hverandre.

Åh de er så søte og deilige at! Og at det går an å bli så lykkelige bare fordi jeg har laget kakao til dem!! :)

Skrevet (endret)

Ubegrenset med klemmer......

- spesielt når det er barna som tar initiativ ...... :hjerte:

gleden til ungene når de ser at mamma kommer og henter dem i barnehagen..

at mamma er den aller beste til å trøste når de har slått seg...

:klem:

Endret av Mini_me
Gjest Gjest
Skrevet

Det beste med å være mamma må være å se gutten min vokse og trives, stadig mestre nye ting, "vise ham verden" (forklare og fortelle), og høre ham si "mamma, jeg er glad i deg, jeg!"

Den lille kroppen som kommer inn på rommet vårt og kryper opp i dobbeltsenga til meg og pappaen nesten hver eneste morgen for å kose. :hjerte:

Å høre latteren hans.

Å være en av de to viktigste personene i en liten persons liv..

Og alle de nye følelsene det vekket i meg å bli mamma. På godt og vondt. Det var som om livet fikk en helt annen dimensjon, en annen kvalitet.

Skrevet

Nå begynte jeg og glede meg også gitt... :sjenert:

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

det beste må vel være å få lov til å oppleve bardommen på ny, igjennom mine egne barn. Så mange minner, som får meg til å huske på hvor deilig det egentlig er å være liten, å ha en mamma og en pappa som er glad i en uasett hva, ubegrenset med kjærlighet, og det får meg til å tenke på hvor ufattelig fort årene går, disse deilige bardomsårene hvor hele verden dreier seg om å ha en hand å holde i og et fang å kose på når verden går litt imot!

Det beste er vel egentlig det å få lov å være mamma og pappa,bare det er en gave i seg selv :)

Skrevet

oj oj oj, og her sitter jeg høygravid med førstemann og smiler og tørker tårer.... :grine: Løpske hormoner, tro??? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...