AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:38 #1 Del Skrevet tirsdag kl 13:38 Noen som har prøvd disse? Anonymkode: 7d583...048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:23 #2 Del Skrevet tirsdag kl 14:23 Ja, bytta fra zoely til qlaira da det ble mangel på zoely og qlaira i alle fall var den eneste andre p-pillen på markedet med ikke-syntetisk østrogen. Brukte det et par år. Tok de 17 midterste pillene (de lysegule) på brettet med qlaira fordi jeg ikke ønsket flerfase slik qlaira egentlig er. Står på sex og samfunn at de kan bruke slik. De 17 midterste på hvert brett blir da som en monofasepille og så slapp jeg menstruasjon. Ingenting å utsette på dem hvis det var det du lurte på, men kroppene våre er jo så forskjellige og derfor er felleskatalogen sin oversikt over bivirkninger mye bedre enn å spørre enkeltpersoner om erfaringer Anonymkode: 82205...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:41 #3 Del Skrevet tirsdag kl 14:41 Så du slapp unna mellomblødninger når du gjorde det sånn? Håper de kan funke på meg også! Lei av å lide meg gjennom hver mnd. Anonymkode: 7d583...048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:58 #4 Del Skrevet tirsdag kl 14:58 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så du slapp unna mellomblødninger når du gjorde det sånn? Håper de kan funke på meg også! Lei av å lide meg gjennom hver mnd. Anonymkode: 7d583...048 Hadde ikke blødning på dem i det hele tatt. Gikk et par år uten menstruasjon da jeg brukte dem ☺️ Det er jo dyrt når man i tillegg bruker bare de 17 midterste tablettene på hvert brett, men var verdt det for min del. Anonymkode: 82205...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå