AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Skrevet 6. mai Hei. Jeg har vært på intervju og ble spurt om referanser. Har gitt to og ble spurt om referanse fra en leder jeg ikke har hatt kontakt i 3 år. Jeg har prøvd å kontakt den gamle lederen, men fikk ikke tak i henne. Jeg vil ikke gi hennes nr uten at jeg har avtalt på forhånd. Kan det påvirke ansettelsesprosessen hvis jeg ikke klarer å kontakt og gi dem den gamle lederen tlf nr? Anonymkode: 27068...1b9
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Skrevet 6. mai Du bør få tak i henne. Her i Norge er folk nazi på dette med referanser, man får vel ikke jobb uten. Med mindre du kjenner noen i enkelte bransjer. Har du sendt denne lederen en SMS og spurt der? Anonymkode: 64b22...9f5 1
HMK Skrevet 6. mai #3 Skrevet 6. mai Kan du ikke bare si at du ikke får tak i den lederen. Kanskje hun har byttet jobb og nummer. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai Jeg oppga to referanser og fikk tilbud i dag. De har ikke ringt noen av dem!! Anonymkode: d5cac...22f 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5 Skrevet 6. mai Kan du ikke bare sende en SMS og spørre? Anonymkode: 3c796...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #6 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Kan du ikke bare sende en SMS og spørre? Anonymkode: 3c796...1d2 Gjør det TS, jeg har gjort det selv før og fått ja på SMS. Anonymkode: 64b22...9f5
AnonymBruker Skrevet 7. mai #7 Skrevet 7. mai Lykke til TS, håper det ordner seg med referanse! Anonymkode: 64b22...9f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå