AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:36 #1 Del Skrevet tirsdag kl 12:36 Samboer var nylig på firmatur med omtrent bare personer av motsatt kjønn. H*n var klar over at jeg var litt bekymret for denne turen å sa at h*n skulle ta det rolig. Endte med hardfylla til langt ut på morgenen. Det samme skjedde neste dag. Fikk høre i ettertid at h*n har kysset med noen. Aner ikke hvordan jeg skal reagere på dette Anonymkode: bfd53...752 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:44 #2 Del Skrevet tirsdag kl 12:44 Hadde vært game over for mitt vedkommende. Sakene hans hadde stått ferdigpakket og klar i gangen til han kom hjem. Ikke noe å lure på. Han sa han ikke skulle bryte tillitt, han gjorde det stikk motsatte. Bye-bye! Anonymkode: 0d7b0...222 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:56 #3 Del Skrevet tirsdag kl 12:56 Utro, etter å ha brutt løfte = bye bye Anonymkode: 43518...5d6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:58 #4 Del Skrevet tirsdag kl 12:58 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Samboer var nylig på firmatur med omtrent bare personer av motsatt kjønn. H*n var klar over at jeg var litt bekymret for denne turen å sa at h*n skulle ta det rolig. Endte med hardfylla til langt ut på morgenen. Det samme skjedde neste dag. Fikk høre i ettertid at h*n har kysset med noen. Aner ikke hvordan jeg skal reagere på dette Anonymkode: bfd53...752 Bye bye... ikke mann når du må sånt.. Anonymkode: d75e8...869 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:30 #5 Del Skrevet tirsdag kl 16:30 Hva sier han selv da? Er han noe å samle på? Anonymkode: 2021b...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:47 #6 Del Skrevet tirsdag kl 17:47 Aner ikke hvordan du skal reagere?? Har han unnskyld? Husker han noe? Uansett går man ikke på flatfylla med en gjeng av det motsatte kjønn når man er i et forhold. Nettopp pga sånt som dette. Hadde kjefta han ut og bedt han flytte ut i alle fall noen dager så dere får te ut dere om begge to. Han bør komme med en SOLID unnskyldning Anonymkode: 298cd...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:16 #7 Del Skrevet tirsdag kl 20:16 Jeg tebker det er veldig naivt å tro at det kun var kyssing. Det er ekstremt vanlig for utro å innrømme en brøkdel av hva som hendte. De føler da at de tar ansvar, de får en smekk på fingeren, men kommer unna med pose og sekk. Det er definert utroskap og et stort svik selv om det så kun var kyss, selv om jeg ikke tror på det et sekund... Hadde vært brudd for min del. Jeg har prøvd å jobbe gjennom slikt med en eks tidligere, men det var vondt og vanskelig, og ikke verdt det. Anonymkode: e5f4a...8b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:22 #8 Del Skrevet tirsdag kl 20:22 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Samboer var nylig på firmatur med omtrent bare personer av motsatt kjønn. H*n var klar over at jeg var litt bekymret for denne turen å sa at h*n skulle ta det rolig. Endte med hardfylla til langt ut på morgenen. Det samme skjedde neste dag. Fikk høre i ettertid at h*n har kysset med noen. Aner ikke hvordan jeg skal reagere på dette Anonymkode: bfd53...752 Kast henne ut. Det kommer bare til å bli verre. Anonymkode: dc5fe...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:23 #9 Del Skrevet tirsdag kl 20:23 Finnes verre ting. Anonymkode: eeca8...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønixa Skrevet tirsdag kl 20:25 #10 Del Skrevet tirsdag kl 20:25 (endret) Tillitsbrudd er det vanskeligste å komme over som par. Krever ekstremt mye av begge og akkurat nå høres det ut som du skal ta en pause fra denne mannen. Han er ikke verdig deg. Du fortjener bedre. Endret tirsdag kl 20:26 av Fønixa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå