Gjest LoisLane Skrevet 14. mars 2006 #1 Del Skrevet 14. mars 2006 Hva hadde du lyst til å bli da du var liten? Og hva ble/ blir det av deg til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. mars 2006 #2 Del Skrevet 14. mars 2006 hehe..jeg vill bli kioskdame, fordi da kunne jeg spise godteri. Har forøvrig jobbet som det også, men utdanner meg innen samfunnsfag så jeg regner med at det ikke innebærer så mye godteri-spising... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 14. mars 2006 #3 Del Skrevet 14. mars 2006 Skulle bli profesjonell ryggvasker. Pleide å vaske ryggen til mamma når hun satt i badekaret. Og nå... har jeg en del med rygger å gjøre. Er pleieassistent, som innebærer å vaske folk på ryggen og morgenen. Også driver jeg litt med massasje/aromaterapi... Skal til slutt bli sykepleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. mars 2006 #4 Del Skrevet 14. mars 2006 I lang tid ville jeg veldig gjerne bli arkitekt. Jeg tegnet hus hele tiden og syntes det var fryktelig spennende. Istedet har jeg valgt å studere psykologi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 14. mars 2006 #5 Del Skrevet 14. mars 2006 Da jeg var helt liten: Frisør, for det var mamma. Skulle også gifte meg med en som var helt lik pappa og få to barn med tre års mellomrom, for det er differansen mellom meg og broren min... Siden ville jeg bli forfatter eller astronom, det siste slo jeg først fra meg etter at jeg hadde gått på videregående en stund og skjønte at jeg likte biologi og medisin bedre enn fysikk. Nå er jeg snart ferdig bioingeniør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 14. mars 2006 #6 Del Skrevet 14. mars 2006 Skal vi se... etter de typiske sykepleier/politi/lærer-periodene hadde jeg en lang stund da jeg skulle bli klassisk musiker. Den ideen ga jeg opp da jeg var 15 år og lillesøster på 12 øvde mer (hun er derimot musiekr i dag). På den tida fant jeg på at journalist ikke var så dumt - og det er jeg faktisk blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #7 Del Skrevet 14. mars 2006 Først ville jeg bli kokk, og så hadde jeg en lang periode hvor jeg ville bli lege eller farmasøyt. Men sånn gikk det ikke gitt; har nå studert økonomi i drøyt 4 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 14. mars 2006 #8 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg ville bli prinsesse frem til jeg var 5-6 år. Etter det(10-11) ville jeg bli lege og redde folk fra kreft. Begynner enten på journalistikk eller medisin til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cheryl Skrevet 14. mars 2006 #9 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg ville bli advokat da jeg var liten. Istedet tok jeg hovedfag i et av de samfunnsvitenskapelige fagene. Men jeg gir ikke opp den første drømmen min likevel: etter 6 års studier er det nå atter på'n igjen, har nettopp startet på jusstudiet på deltid ved siden av full jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. mars 2006 #10 Del Skrevet 14. mars 2006 Har et veldig klart minne om at jeg stod foran disken i blomsterbutikken, så såvidt over papirstabelen husker jeg, og så på at damen bak disken laget en bukett. Lukta sitter i nesa enda. Jeg tenkte at her skulle jeg gjerne vært hver dag. And look where I am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #11 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg skulle ALDRI bli lærer, i hvertfall. Og gjett hva alle jobbene jeg har hatt har gått ut på? Da jeg gikk på barneskolen, ville jeg enten bli flyvertinne eller frisør. Jeg endte opp med å ta doktorgrad (snart). Kanskje like greit barndomsdrømmen ikke ble fulgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #12 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg hadde mange forskjellige yrkesdrømmer, men jeg ville gjerne bli "sprang-riderske", som jeg kalte det selv! Skulle gjerne visst hva jeg ender opp som, det gjenstår å se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 14. mars 2006 #13 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg skulle bli politi eller journalist, og endte opp som førskolelærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #14 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg skulle først bli zorro, så advokat, så patolog. Men det er vernepleier jeg blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #15 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg ville bli hekkeløper. Så ville jeg bli sprinter. Så ville jeg bli verdens beste sykkelrytter. Så ble jeg verdensmester i selvmedlidenhet. Nå blir jeg snart ferdigutdannet i et serviceyrke som har med mennesker å gjøre. Nå vil jeg bli verdens beste i å yte god service. Hovedsaken: verdensmester!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #16 Del Skrevet 14. mars 2006 Har et veldig klart minne om at jeg stod foran disken i blomsterbutikken, så såvidt over papirstabelen husker jeg, og så på at damen bak disken laget en bukett. Lukta sitter i nesa enda. Jeg tenkte at her skulle jeg gjerne vært hver dag. And look where I am ← Ja hvor? Blomsterdekoratør tror jeg er et morsomt yrke!! Jeg ville bli Arkeolog eller forsker.... Nå jobber jeg ofte med gammel hud da, og klemmer kviser, så litt utgraving blir det jo.... Jeg ble altså hud og spaterapeut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 14. mars 2006 #17 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg ville spille sånn stor harpe. Også ville jeg bli forfatter, skuespiller og dyrlege. Gjerne alt på en gang. Hva jeg blir? Vel.. Gudene vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #18 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg hadde lyst til å bli tannlege. Hadde fått med meg at de kunne snyte på skatten. Iallfall det jeg trodde. Ble økonom og stortrives med tallene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nallemaja Skrevet 14. mars 2006 #19 Del Skrevet 14. mars 2006 Har villet bli lærer siden tidlig på barneskolen. Men droppa ut på videregående 2 ganger av div grunner, men er nå etter mange år igang igjen, og skal bli LÆRER... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #20 Del Skrevet 14. mars 2006 Da jeg var helt liten vet jeg ikke hva jeg ville bli, så fulgte en lang periode hvor jeg vekslet mellom jurnalist og patolog. Deretter stod jussen sentralt, jeg ville inn i politiet og visst jeg ikke kom inn på høgskolen. Førstevalget mitt til høsten er lektorutdanningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå