Gå til innhold

Muldvarpen???

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som følger med på Muldvarpen? Et av de mer intelligente reality-konseptene - og fryktelig spennende...

Men hvem er Muldvarpen......????? Jeg holdt en liten knapp på Muhammed.... Og nå er han ute. Kan det være Petter`??? Da har han virkelig lurt oss alle sammen, tror jeg.

Magefølelsen min sier Ingrid C eller Annette - noen andre som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett muldvarpen hvert år, og har aldri klart å tippe rett. Vrir hjernen hver gang, men tror ikke jeg er nærmere sannheten. Hvem jeg skal tippe? Har egentlig ikke peiling, alle kan være det på sin måte. Skal følge ekstra godt med neste gang, så kanskje jeg kan komme med et forslag. Gøy med slike serier og konkurranser der alt ikke er så opplagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg tror det er Cathrine!! Annette tror jeg ikke noe på, for det var jo det Mohammed trodde så iherdig, og han røk jo ut....Petter...kanskje, men neppe.....Men jeg håper Tone vinner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter akkurat NUH å ser på reprisa fra mandag. Aner ikke hvem det er, kan spekulere meg gul og grønn. Så fort jeg tror det er en av dem, så skjer det noe som gjør at jeg bytter mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke peil på hvem muldvarpen er, ville bare si at Petter er utrolig blæh :tunge1: Hadde jeg vært med i det programmet hadde jeg nok klikka fullstendig på han for leeeeenge siden. Makan til jåleri har jeg aldri sett, også fra en gutt. Eller hvertfall så er han det på utsida :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk begynt å få en mistanke til Petter jeg nå. Jeg tviler på at menneske liksom kan være sånn som han uten at det ligger noe bak og ved å irritere alle de andre så mye som han gjør oppnår han jo akkurat det han vil.

Det morsomme er uansett at alle de 4 som er igjen er gode kandidater til å være Muldvarpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anette!

Hun har vært så uttafor resten av gruppa hele tiden.

Men så er det vel meningen at Muldvarpen ikke skal være uttafor, og da må det være Cathrine....

Ingrid C. er altfor engasjert i oppdragene at hun kan det ikke være... eller?

:roll::roll::roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anette!

Hun har vært så uttafor resten av gruppa hele tiden.

Men så er det vel meningen at Muldvarpen ikke skal være uttafor, og da må det være Cathrine....

Ingrid C. er altfor engasjert i oppdragene at hun kan det ikke være... eller?

:roll::roll::roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå som jeg hadde begynt å få mistanke til Petter.......søren også, alle jeg tror det er ryker jo ut. Tror ikke jeg hadde blitt en deltager som hadde vært med lenge.....hi hi

Nei, da må det jo være........Ingrid da????Eller Cathrine........har ikke så stor tro på hun, hun gjør så mye ut av seg, og heller ikke Anette, for hun virker som ikke ønsker å være en del av gruppa....Men hvem hadde helt ut nesten alt vannet????? Kan det ha vært Ingrid???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...