AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Skrevet 6. mai Holder på å bli ko-ko av at jeg ikke klarer å bli kvitt vortene jeg har på ene hånden. Hatt de i godt over ett år nå, og de forsvinner jo ikke uansett hva jeg forsøker. Er type flat-vorte, så de er ikke "knudrete". Har forsøkt "alt" jeg kan komme på av midler på apoteket, fra den gode gamle maursyren man pensler på, vorteplaster og frysing - har selvsagt ikke prøvd absolutt alle merker, men er det kanskje noen som er bedre enn andre, og midler som kanskje kan funke som noen har hatt god effekt av? Koster jo en liten formue å skulle kjøpe absolutt alle merker, typer osv - syns jeg har kjøpt mye allerede og brukt masse penger på ting som ikke funker. Noen tips til en smått desperat som er drittlei vorter og syns det en pinlig å ha dette på hånden i en liten evighet😭 Anonymkode: 3f8de...bdb
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Holder på å bli ko-ko av at jeg ikke klarer å bli kvitt vortene jeg har på ene hånden. Hatt de i godt over ett år nå, og de forsvinner jo ikke uansett hva jeg forsøker. Er type flat-vorte, så de er ikke "knudrete". Har forsøkt "alt" jeg kan komme på av midler på apoteket, fra den gode gamle maursyren man pensler på, vorteplaster og frysing - har selvsagt ikke prøvd absolutt alle merker, men er det kanskje noen som er bedre enn andre, og midler som kanskje kan funke som noen har hatt god effekt av? Koster jo en liten formue å skulle kjøpe absolutt alle merker, typer osv - syns jeg har kjøpt mye allerede og brukt masse penger på ting som ikke funker. Noen tips til en smått desperat som er drittlei vorter og syns det en pinlig å ha dette på hånden i en liten evighet😭 Anonymkode: 3f8de...bdb Forstår deg godt. Gå til legen, henvisning til hudlege, de fyser med mer kaldt enn legen kan om du har forsøkt hos legen først? Anonymkode: 7a563...9b5 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #3 Skrevet 6. mai Frys dem hos lege ev hudlege. Det fungerer, Det hjemmegreiene er ofte ikke sterkt nok. Anonymkode: 1adee...400 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai Gå til fastlegen og få det fryst med flytende nitrogen. Det har fungert på både fotvorter og vorter på en tommel for barna mine. Anonymkode: bf163...37c 1
Purple_Pixiedust Skrevet 7. mai #5 Skrevet 7. mai Jeg hadde vorter på hælen fra jeg var 6 år til 31 år gammel. Det som tok vortene var seks måneder med gipset fot. Det var rett og slett for lite oksygen for vortene så de var borte da gipsen ble tatt av. Så du kan jo prøve å dekke til vortene. Neglelakk for eksempel. I sånn seks måneder. Kanskje det kan funke for det slik mangel på oksygen gjorde det for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå