AnonymBruker Skrevet 6. mai 2025 #1 Skrevet 6. mai 2025 Hei, Jeg er veldig plaget med rosacea. Var hos en random hudlege for sikkert 10 år siden og fikk antibiotikakur. Den fungerte godt. Ny antibiotikakur igjen noen år etterpå. Nå er det skikkelig hissig på ene kinnet og jeg ser ikke ut. Er det noen med gode erfaringer som kan anbefale meg en hudlege? Skriv gjerne erfaringer som du har. Takk for at du tar deg tid! ❤️ Anonymkode: 3aa78...212
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2025 #2 Skrevet 6. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, Jeg er veldig plaget med rosacea. Var hos en random hudlege for sikkert 10 år siden og fikk antibiotikakur. Den fungerte godt. Ny antibiotikakur igjen noen år etterpå. Nå er det skikkelig hissig på ene kinnet og jeg ser ikke ut. Er det noen med gode erfaringer som kan anbefale meg en hudlege? Skriv gjerne erfaringer som du har. Takk for at du tar deg tid! ❤️ Anonymkode: 3aa78...212 Hva om noen anbefaler deg en hudlege i Kirkenes og du bor i Kristiansand? Få med all relevant info i hi. Snakk med fastlegen og få henvisning. Når dette er omtrent akutt så kommer du til hos hudlege raskere enn andre. Anonymkode: 8aa3c...f40
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2025 #3 Skrevet 6. mai 2025 Jeg fikk kur fra min fastlege. Hadde ikke behov for å gå til hudlege Anonymkode: ef29a...73c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå