AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:59 #1 Del Skrevet tirsdag kl 11:59 Finnes det parkeringshus i Askim og hvor da? Som er åpent for alle. Anonymkode: 9ca6d...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:53 #2 Del Skrevet tirsdag kl 12:53 By og by fru blom Anonymkode: 8a528...ae1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:27 #3 Del Skrevet tirsdag kl 13:27 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): By og by fru blom Anonymkode: 8a528...ae1 Askim har bystatus. TS, google er en vidunderlig ting. Google Askim + parkering, så får du opp alternativer. Anonymkode: fd925...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:28 #4 Del Skrevet tirsdag kl 17:28 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Askim har bystatus. TS, google er en vidunderlig ting. Google Askim + parkering, så får du opp alternativer. Anonymkode: fd925...74b Ja, men selv om de har bystatus er det ikke mye til by. Otta har også bystatus, forstå det den som kan. Skal lite til å få bystatus. Med det sagt, ingenting galt med Askim, men mye til by er det ikke. Og nei jeg bor ikke i hverken storby eller småby selv, så er ikke derfor jeg sier det. Anonymkode: 8a528...ae1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:31 #5 Del Skrevet tirsdag kl 17:31 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, men selv om de har bystatus er det ikke mye til by. Otta har også bystatus, forstå det den som kan. Skal lite til å få bystatus. Med det sagt, ingenting galt med Askim, men mye til by er det ikke. Og nei jeg bor ikke i hverken storby eller småby selv, så er ikke derfor jeg sier det. Anonymkode: 8a528...ae1 Hva har dette med parkering å gjøre? Anonymkode: 89cc0...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:50 #6 Del Skrevet tirsdag kl 17:50 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva har dette med parkering å gjøre? Anonymkode: 89cc0...a60 Trådtittelen, min venn. Sjekk trådtittelen. Anonymkode: 8a528...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå