Gå til innhold

Noen her som bruker parykk eller hårdel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at man skal akseptere hårtapet.

AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (38 minutter siden):

Jeg har hørt at man skal akseptere hårtapet.

Ja, jeg kunne jo barbert bort resten og prøvd å rocke den stilen, men jeg tror ikke det er for meg. 

Anonymkode: c5aee...e03

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gjorde du det selv etter er det i salong? Kan man ha håret bakover eller vises det da? Beklager mange spørsmål! Og hvor lenge kan man ha det på om gangen?

Oi, det hørtes greit ut. Limes disse også i front eller hvordan fungerer det? Jeg har ganske lite hår foran så det er kanskje ikke mulig for meg? Tror jeg må finne meg et hårsenter ja, for ser det kan være mange løsninger jeg ikke har tenkt på. 

Jeg var hos frisøren hver femte til sjette uke, da barberte de av hårdelen (det hadde jo vokst ut litt hår under limet) og limte på ny (hadde alltid to jeg byttet på og det varte et år før jeg kjøpte nye). Samtidig satte de på tape i stedet for lim i fronten, denne tapen byttet jeg ut selv når jeg vasket håret, resten sitter jo fast. 

Med klips brukte jeg verken lim eller tape, kun to klips som satt på siden bak og to klips på siden foran.

Anonymkode: 4ab1a...08b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri alt håret rett bakover ned hårdel, synes det vistes i fronten da, når jeg hadde hestehale osv hadde jeg heller noe av håret foran litt nedover om du skjønner!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg var hos frisøren hver femte til sjette uke, da barberte de av hårdelen (det hadde jo vokst ut litt hår under limet) og limte på ny (hadde alltid to jeg byttet på og det varte et år før jeg kjøpte nye). Samtidig satte de på tape i stedet for lim i fronten, denne tapen byttet jeg ut selv når jeg vasket håret, resten sitter jo fast. 

Med klips brukte jeg verken lim eller tape, kun to klips som satt på siden bak og to klips på siden foran.

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg hadde aldri alt håret rett bakover ned hårdel, synes det vistes i fronten da, når jeg hadde hestehale osv hadde jeg heller noe av håret foran litt nedover om du skjønner!

Ok, det hørtes jo litt deilig ut å kunne ha hår på "fast basis"! Jeg lurer på om det er det jeg burde gå for, kanskje jeg kan kjenne meg litt normal igjen da. Tusen takk for så utrolig mye informasjon!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen har tips til hvilken salong som er best å gå til i Vest-Agder eller rundt der så setter jeg forresten veldig pris på det! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...