AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:46 #61 Del Skrevet onsdag kl 14:46 Virker som enkelte her inne lager sine egne lover og regler. Å er så ego og trangt synt. Meg meg meg å driter i dyr og andre folk. Håper virkelig det innføres enda mere lover. For å beskytte dyrene i naturen. Anonymkode: 7daa1...7e6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:44 #62 Del Skrevet onsdag kl 16:44 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det sånn du forholder deg til regler generelt i samfunnet? Anonymkode: 2f1e6...43f Ja. Som sagt urimelige lover og regler skal man ikke respektere. Eller mener du at man skal bidra med å henrette en homofil mann hvis man er i et land hvor det er ulovlig å være homofil? Eller steine en kvinne som har vært utro i et muslimsk land hvor dette ikke er lov? Jeg pisser på offentlig sted hvis jeg er på byen og ikke har noen annen mulighet, jeg drikker alkohol på offentlig sted i parker og på strender, jeg går over gata på rødt lys hvis det ikke kommer noen biler, jeg kjører over fartsgrensen en del steder, jeg plukker nesten aldri opp etter hunden siden den er lært opp til å gå langt uti grøfta hvis den må drite, og jeg driver selvsagt ikke å angir bekjente eller kollegaer som bryter urimelige eller lite alvorlige lover og regler. Anonymkode: ae85c...ff1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:16 #63 Del Skrevet torsdag kl 06:16 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Virker som enkelte her inne lager sine egne lover og regler. Å er så ego og trangt synt. Meg meg meg å driter i dyr og andre folk. Håper virkelig det innføres enda mere lover. For å beskytte dyrene i naturen. Anonymkode: 7daa1...7e6 Ikke bare her inne. Daglig kjører folk for fort, pratet i tlf og gjør 100 andre ulovligheter... Så hvorfor skal hundeeiere være noe mer lovlydige ? Ps.Jeg holder hundene mine i bånd nå pga dyrene - ikke folkene! Anonymkode: 007d8...a4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:20 #64 Del Skrevet torsdag kl 06:20 AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 12.36): Bor i et by i nærheten av et lite skogsområde. Ofte møter jeg folk som har hunden sin løs. Det er rådyrkalver, ekornbarn, fugleunger osv her. Folk bryr seg bare ikke om det? Ikke respekt for båndtvangreglene Anonymkode: 2f1e6...43f Ikke bare det, men folk uten kontroll på hundene sine (ungdom og voksne), lar de løpe fritt, sist kom en stor hun løpende mot meg og hoppet opp helt gal. VÆR SÅ SNILL Å HA DE I BÅND.... TENK PÅ AT ANDRE BLIR REDD ELLER IKKE LIKER Å BLI HOPPET PÅ ELLER VERRE, BITT... Anonymkode: 31582...d91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:23 #65 Del Skrevet torsdag kl 06:23 til dere som har hunder som er "redde"... nervøse hunder er veldig ofte nervøse fordi eierne er nervøse ( det finnes selvsagt unntak) og border collier og schæfere løse? dette er gjeter- og brukshunder og virkelig de greieste hundene å ha løs, om du har trent dem skikkelig. du ser antagelig ikke så mange huskyer løs. For eksempel. Og.. båndtvangen er ikke til for å beskytte dere med hund som er "redd", eller hundeeiere som er redde. den skal beskytte viltet. Anonymkode: f1b20...970 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet torsdag kl 06:28 #66 Del Skrevet torsdag kl 06:28 Dere som er glad i å la hunden gå løs får ha i bakhodet hvis et rådyr eller elg har kalv vil de beskytte kalven. Og du får ta på egen pakke at hunden kan bli sparket ihjel. Og egentlig burde du etter min mening da betale hele dyrlege regningen hvis du har brutt bånd tvungen og hunden blir sparket av rådyr eller elg. En kan å få bøtter for å ha de løse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:30 #67 Del Skrevet torsdag kl 06:30 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): til dere som har hunder som er "redde"... nervøse hunder er veldig ofte nervøse fordi eierne er nervøse ( det finnes selvsagt unntak) og border collier og schæfere løse? dette er gjeter- og brukshunder og virkelig de greieste hundene å ha løs, om du har trent dem skikkelig. du ser antagelig ikke så mange huskyer løs. For eksempel. Og.. båndtvangen er ikke til for å beskytte dere med hund som er "redd", eller hundeeiere som er redde. den skal beskytte viltet. Anonymkode: f1b20...970 Jeg har nå sett begge disse skadde dyr både i naturen og på jorder. Og eier påstår de har kontroll for det har jo trent den. Og de sprenger søye pga de blir Jagger, bitt ihjel lamunger Anonymkode: f2f0b...0c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:37 #68 Del Skrevet torsdag kl 07:37 AnonymBruker skrev (1 time siden): til dere som har hunder som er "redde"... nervøse hunder er veldig ofte nervøse fordi eierne er nervøse ( det finnes selvsagt unntak) og border collier og schæfere løse? dette er gjeter- og brukshunder og virkelig de greieste hundene å ha løs, om du har trent dem skikkelig. du ser antagelig ikke så mange huskyer løs. For eksempel. Og.. båndtvangen er ikke til for å beskytte dere med hund som er "redd", eller hundeeiere som er redde. den skal beskytte viltet. Anonymkode: f1b20...970 Hva vil du frem til i første avsnitt? At det er min egen skyld at jeg har en hund som er redd etter flere angrep fra løse hunder? Ok så enkelte hunderaser er unntatt fra regler om båndtvang? Nei så fordi båndtvangen er ment for å bevare vilt så trenger vi ikke bry oss om den? Anonymkode: 2f1e6...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:42 #69 Del Skrevet torsdag kl 13:42 AnonymBruker skrev (7 timer siden): til dere som har hunder som er "redde"... nervøse hunder er veldig ofte nervøse fordi eierne er nervøse ( det finnes selvsagt unntak) og border collier og schæfere løse? dette er gjeter- og brukshunder og virkelig de greieste hundene å ha løs, om du har trent dem skikkelig. du ser antagelig ikke så mange huskyer løs. For eksempel. Og.. båndtvangen er ikke til for å beskytte dere med hund som er "redd", eller hundeeiere som er redde. den skal beskytte viltet. Anonymkode: f1b20...970 De rasene er noen av de verste å møte løse for de går til angrep. Fuglehunder derimot - de er kun opptatt av en ting, og driter i alt annet. Anonymkode: 007d8...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:10 #70 Del Skrevet søndag kl 18:10 AnonymBruker skrev (På 7.5.2025 den 18.44): Ja. Som sagt urimelige lover og regler skal man ikke respektere. Eller mener du at man skal bidra med å henrette en homofil mann hvis man er i et land hvor det er ulovlig å være homofil? Eller steine en kvinne som har vært utro i et muslimsk land hvor dette ikke er lov? Jeg pisser på offentlig sted hvis jeg er på byen og ikke har noen annen mulighet, jeg drikker alkohol på offentlig sted i parker og på strender, jeg går over gata på rødt lys hvis det ikke kommer noen biler, jeg kjører over fartsgrensen en del steder, jeg plukker nesten aldri opp etter hunden siden den er lært opp til å gå langt uti grøfta hvis den må drite, og jeg driver selvsagt ikke å angir bekjente eller kollegaer som bryter urimelige eller lite alvorlige lover og regler. Anonymkode: ae85c...ff1 Du må gjerne forklare meg hvordan de eksemplene du kommer med er til skade for noen andre enn deg selv. Anonymkode: c702a...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå