AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Skrevet 6. mai Min startet ved den alderen. Jeg kjøpte en på apoteket, uten parfyme. Anonymkode: 694e9...482
AprilLudgate Skrevet 6. mai #3 Skrevet 6. mai (endret) En svanemerket uparfymert. Jeg bruker Klar sin uparfymerte, best av alle. Samtidig må en jo vurdere dette med aluminium. Jeg mener Klar har en artikkel publisert ang anbefalt maksnivå og hva deres inneholder. Jeg har forsøkt de fleste på markedet inkl krystalldeo (den var horribel), Klar vinner overtruffent. Vårt barn er 11 og har ikke behov enda, men det blir uparfymert uansett. Endret 6. mai av AprilLudgate 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en tiåring med svettelukt. Anonymkode: 5b54c...f1d En 10åring med svettukt begynner selvsagt med deo. Begynn med noe som er sensitivt uten masse stoffer. Og ikke sitter merker på klærene. Anonymkode: 67417...18e
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5 Skrevet 6. mai Men husk at det ikke hjelper så mye med deo om barnet ikke dusjer jevnlig. Noen lukter svette tidlig på barneskolen, andre kan klare seg til vgs uten svettelukt så lenge de ikke er aktive. Anonymkode: 0284b...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå