AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Skrevet 6. mai Jeg har slanket meg i 6 uker og gått ned 6 kilo, altså en kilo i uka. Pleier kun å veie meg på mandager, men i uka som var veide jeg meg på lørdag for å se. Hadde da gått ned 1,1 kilo siden mandagen. Veide meg igjen på mandag og hadde da gått opp en kilo fra lørdagen. Hadde da egentlig bare gått ned 100 gram siden mandagen før. What? 😅 Spiste lite lørdag og søndag og ikke noe som skulle tilsi masse vann i kroppen, kan noen forklare dette? 😂 Anonymkode: 513d0...35a
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Skrevet 6. mai Eneste tipset jeg kan gi deg er å legg vekk vekta og bruk målebånd. Anonymkode: 215ce...2cf 1
Hannabanna Skrevet 6. mai #3 Skrevet 6. mai (endret) Du går litt opp og ned i vekt. Vekten må stå på samme plass, du må veie deg til samme tid og etter at du har gått på do. Men seks kilo ned er seks kilo ned og det er riktige veien. Ikke heng deg for mye opp i vekten og ikke gå på den mer enn en gang i uka. Av og til vil du gå ned mer og av til mindre. Jeg går etter størrelser, ikke vekt da muskler veier mer enn fett. Som en annen bruker her sier, finn fram målebåndet. Vekten kan og vil variere noe. Endret 6. mai av Hannabanna 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai Hvis du hadde satt deg litt inn i hvordan kroppen din fungerer så hadde du ikke lurt på det. Anonymkode: 59626...5c0 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvis du hadde satt deg litt inn i hvordan kroppen din fungerer så hadde du ikke lurt på det. Anonymkode: 59626...5c0 Tusen takk for ett kjempegodt svar 😅 Anonymkode: 513d0...35a
AnonymBruker Skrevet 6. mai #6 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for ett kjempegodt svar 😅 Anonymkode: 513d0...35a Det er jo sant, for hadde du satt deg inn i det så hadde du visst at det er helt normalt å noen ganger komme til et vektplatå og at vekten kan variere utifra tarminnhold, vann, syklus osv osv. Anonymkode: 59626...5c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå