AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg fikk en epost i natt om at noen prøve endre passordet til facebook. Etter det har jeg nå sett over sikkerheten til kontoen min, og så skulle jeg gjøre det samme med Microsoft kontoen. Og så ser jeg under nylig aktivitet at det er mange innloggingsforsøk fra forskjellige land. Når jeg klikker på den står det at det var mislykket forsøk, og at jeg ikke trenger gjøre noe. Men er dette vanlig? Det var så mange forsøk bare fra det siste døgnet.. Anonymkode: 35615...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hvis du bruker Hotmail eller Outlook så bør du ordne med et alias som du KUN bruker til å logge inn på e-post og Microsoft konto, her finner du oppskriften på hvordan du gjør det. https://support.microsoft.com/nb-no/office/legge-til-eller-fjerne-et-e-postalias-i-outlook-com-459b1989-356d-40fa-a689-8f285b13f1f2 Du bør også ordne med totrinnskontroll og laste ned appen for verifisering på telefonen din. Etterpå så kan du gå igjennom mappen med "slettede elementer", tøm mappen og så velger du "gjenopprett elementer som er slettet fra denne mappen" og tømmer den også. Anonymkode: ca502...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå