AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Hva tenker dere om de? Anonymkode: f11b9...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Funker fint. Anonymkode: 71760...cd2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva tenker dere om de? Anonymkode: f11b9...13c Sleng med Olga også. Anonymkode: 28434...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Blir sikkert inn om 20 år.. Gunhild og Olga. Så bedre og være tidlig ute, da får ikke barnet kjerringnavn som voksen. Anonymkode: a4157...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki3123 Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Så klart det funker. Gunhild er et gammelt norsk dronningnavn. Synes det har mer kraft og sjarm enn alle disse globale navnene som på død og liv «må kunne uttales på engelsk.» Kjedelig om hele verden heter det samme Endret 12 timer siden av Viki3123 Skrivefeil 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Jeg synes det er et flott navn med norrøn opprinnelse, flere burde ta i bruk gamle norske navn på barna sine. Anonymkode: 9d43f...813 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Det er ikke noe favoritt navn, men synes heller ikke det er stygt. Tror hun kommer til å være den eneste i barnehagen og skolen som har navnet, noen kan synest det er positivt. Anonymkode: 638c9...e9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Kjenner flere på 20-30 år som heter det. Anonymkode: eaa9a...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden Min sønn heter Einar. Mange yngre rynket på nesa og de eldre syns det var fint. Tok sin tid før jeg selv ble vant med det, det var mannen sin store ønske å oppkalle etter bestefaren som han var så glad i. Nå sigger jeg navnet. I barnehagen er det en til som heter Einar. Ellers heter noen av barna i bygda Ragnhild, Borghild, Gustav, Harald, Karl, Solveig og Rolf, samt alle de populære navna. Anonymkode: 0288b...0d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden Veldig fint. Synes det er et tidløst navn. Anonymkode: 6ad5f...ed6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjonkel-Donkel Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden "Navnet skjemmer ingen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden Jeg synes det er et stødig og flott navn. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden Sjonkel-Donkel skrev (7 minutter siden): "Navnet skjemmer ingen" Odd Ronny. Anonymkode: 28434...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden Flott navn! Her på skolen har vi massevis av unger som heter Gustav, Sverre, Fanny, Jenny, Sigrid, Ingeborg osv. Flott at ikke alle skal ha disse hjemmesnekrede eller internasjonale navnene 😊 Anonymkode: fc9dd...4fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden Jeg heter Gunhild og har bestandig vært veldig fornøyd med navnet mitt. Kjenner ikke så mange som heter det, men de jeg har møtt på har alle vært stødige sterke kvinner med bein i nesa og føttene godt plantet på jorda. Jeg er født tidlig på 80-tallet forresten. Anonymkode: d6302...e21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er ikke noe favoritt navn, men synes heller ikke det er stygt. Tror hun kommer til å være den eneste i barnehagen og skolen som har navnet, noen kan synest det er positivt. Anonymkode: 638c9...e9a Selvsagt er det positivt! Anonymkode: edb41...f31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjonkel-Donkel Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Odd Ronny. Anonymkode: 28434...f86 Ja jo.... Så klart om du heter Jonny, Ronny osv, da er det stor sjans for at du minst er en små kriminell bajas. 🤪 Men bortsett fra det skjemmer navnet ingen, det er evnt handlingene dine som gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KIM_norront Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Min sønn heter Einar. Mange yngre rynket på nesa og de eldre syns det var fint. Tok sin tid før jeg selv ble vant med det, det var mannen sin store ønske å oppkalle etter bestefaren som han var så glad i. Nå sigger jeg navnet. I barnehagen er det en til som heter Einar. Ellers heter noen av barna i bygda Ragnhild, Borghild, Gustav, Harald, Karl, Solveig og Rolf, samt alle de populære navna. Anonymkode: 0288b...0d3 Nå utleverer du hele bygda di. Vet nok hvor dette er. Mvh Kim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden Fint og stødig navn. Det er nok et av de navnene som kommer til å få en ny vår. Anonymkode: dd9a0...7fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DoorKnob Skrevet 10 timer siden #20 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har alltid likt navnet Gunhild. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå