Gå til innhold

Ut å spise i Kristiansand

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Kristiansand på venninnetur snart. Hvor anbefaler dere å spise lunsj/middag?

Anonymkode: 40549...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pincho Nation, hvis dere ikke har vært der før. Masse gode drinker og små retter man kan bestille kontinuerlig på app. utrolig fine lokaler og god mat. 

Anonymkode: b6b96...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilstede mat og mer er min favoritt. Oftest litt sunnere mat, om dere er opptatt av det, men jeg bare elsker suppene og brødet der, og de har mye annet godt også 😋

Anonymkode: 49ddf...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler bistroen i Kunstsilo. God mat og ikke altfor høye priser. Dessuten er jo Kunstsilo i seg selv verdt et besøk.

Ellers er La Famiglia, Bellini, Mother India og Le Monde veldig ok steder å spise. 

Anonymkode: 08fa1...a71

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Kunstsilo 100%, øverste etasje.  Absolutt verdt inngangsprisen. Deretter kan dere flytte dere til Pincho Nation, eller kanskje enda bedre Club 33. 

Ellers er Bønder i byen også helt fantastisk ja. 

Anonymkode: a01ca...0ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Støtter Kunstsilo 100%, øverste etasje.  Absolutt verdt inngangsprisen. Deretter kan dere flytte dere til Pincho Nation, eller kanskje enda bedre Club 33. 

Ellers er Bønder i byen også helt fantastisk ja. 

Kunstsilo Panorama, øverste etasje, er ikke en resturant, det er en bar med barsnacks, men utsikten er fantastisk og jeg anbefaler også å bruke de 200 kronene det koster å ta en tur både der og i utstillingene. Mener også at man kan besøke baren etter åpningstid i helgene uten å løse inngangsbillett, men er usikker på klokkeslettene.

Bistroen, som nevnt, har gode middagsretter som ikke er altfor dyre og der kan man komme inn helt uten billett, hvis jeg ikke tar veldig feil.

Club 33 har jeg aldri hørt om, hvor ligger den? Og hva slags resturant er det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal absolutt på Kunstsilo, det er faktisk hovedgrunnen til at vi tar turen 😀 takk for tips, tar gjerne i mot forslag til andre ting å gjøre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vi skal absolutt på Kunstsilo, det er faktisk hovedgrunnen til at vi tar turen 😀 takk for tips, tar gjerne i mot forslag til andre ting å gjøre også. 

Dere kan glede dere!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kunstsilo Panorama, øverste etasje, er ikke en resturant, det er en bar med barsnacks, men utsikten er fantastisk og jeg anbefaler også å bruke de 200 kronene det koster å ta en tur både der og i utstillingene. Mener også at man kan besøke baren etter åpningstid i helgene uten å løse inngangsbillett, men er usikker på klokkeslettene.

Bistroen, som nevnt, har gode middagsretter som ikke er altfor dyre og der kan man komme inn helt uten billett, hvis jeg ikke tar veldig feil.

Vi spiste der oppe, men det var et privat event, så mulig det var en annen avtale. Maten fra var bistroen, så det var nok i regi av gruppen jeg var med isåfall. Beklager forvirringen. 

Club 33 er tidligere Skybar, for drinker og nydelig utsikt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Vi spiste der oppe, men det va

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi spiste der oppe, men det var et privat event, så mulig det var en annen avtale. Maten fra var bistroen, så det var nok i regi av gruppen jeg var med isåfall. Beklager forvirringen. 

Club 33 er tidligere Skybar, for drinker og nydelig utsikt. 

Unnskyld,  Club 21 heter den! Jeg blander med en annen club 33 i et helt annet land jeg nå! Vi kaller det Skybar i venninnegjengen, men det er nytt navn (som høres mindre ekslusivt ut, men det er et deilig sted med god stemning)  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi spiste der oppe, men det va

Unnskyld,  Club 21 heter den! Jeg blander med en annen club 33 i et helt annet land jeg nå! Vi kaller det Skybar i venninnegjengen, men det er nytt navn (som høres mindre ekslusivt ut, men det er et deilig sted med god stemning)  

Jeg visste ikke at Skybar hadde skiftet navn. ;) Takk for oppklaring.

Ja, Panorama kan leies til eventer, så det er nok i en sånn sammenheng du har fått mat. Vanligvis er det enten speke- eller ostefjøl som serveres. Greit nok til lunsj, men litt kjip middag, syns jeg.

Jeg har enda ikke vært i Skybar, eller Cub 21, men må prøve å ta en tur i sommer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bønder i byen (kyllingsalaten:)..) 

sjøhuset, eller Sham (nydelig syrisk mat..) :) 

skybaren Club 21 eller hva den heter er fantastisk. 

Anonymkode: a5389...038

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mother India. Beste Indiske jeg har spist, tenker fortsatt på den 3 år senere og vil tilbake (hele gjengen er enige). 

Anonymkode: 36f8c...e0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...