AnonymBruker Skrevet 6. mai 2025 #1 Skrevet 6. mai 2025 Hei alle kvinner. Kanskje litt rar problemstilling, men jeg lurer på om noen har noen opplever det samme som meg, eller om noen har noen tips til hva jeg kan gjøre. Jeg føler jeg leser overalt at de fleste har sex jevnt over hele mnd, og føler meg litt unormal. Selv om jeg vet at man har mer sexlyst under feks eggløsning, så føler jeg at jeg er på den ekstreme siden. Sexlysten min påvirkes så ekstremt mye av syklusen min. I løpet av 1 mnd, så er det 1,5-2 uker der jeg har lyst på sex, mens resten av mnd er det helt dødt. Når jeg først har lyst på sex, så kan vi ha sex flere ganger om dagen, og jeg er kåt så og si hele tiden.. Jeg skulle ønske at det var litt jevnt fordelt, det er så travelt å ha det slik Ganske travelt for mannen også, selv om han aldri takker nei til en runde til. Føler jeg går å jokker opp etter han hele dagen de 2 ukene sexlysten er på topp. Bakgrunnsinfo: Jeg og mannen har vært gift i 10 år, har 2 barn og vi har en veldig fin relasjon. Jeg har vært uten prevansjon i flere år, men begynte på minipiller igjen for 5-6 mnd siden i håp om at det kanskje tok bort toppene av hormonene, men jeg har ikke merket noe forskjell. Anonymkode: a0ed8...40a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2025 #2 Skrevet 6. mai 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei alle kvinner. Kanskje litt rar problemstilling, men jeg lurer på om noen har noen opplever det samme som meg, eller om noen har noen tips til hva jeg kan gjøre. Jeg føler jeg leser overalt at de fleste har sex jevnt over hele mnd, og føler meg litt unormal. Selv om jeg vet at man har mer sexlyst under feks eggløsning, så føler jeg at jeg er på den ekstreme siden. Sexlysten min påvirkes så ekstremt mye av syklusen min. I løpet av 1 mnd, så er det 1,5-2 uker der jeg har lyst på sex, mens resten av mnd er det helt dødt. Når jeg først har lyst på sex, så kan vi ha sex flere ganger om dagen, og jeg er kåt så og si hele tiden.. Jeg skulle ønske at det var litt jevnt fordelt, det er så travelt å ha det slik Ganske travelt for mannen også, selv om han aldri takker nei til en runde til. Føler jeg går å jokker opp etter han hele dagen de 2 ukene sexlysten er på topp. Bakgrunnsinfo: Jeg og mannen har vært gift i 10 år, har 2 barn og vi har en veldig fin relasjon. Jeg har vært uten prevansjon i flere år, men begynte på minipiller igjen for 5-6 mnd siden i håp om at det kanskje tok bort toppene av hormonene, men jeg har ikke merket noe forskjell. Anonymkode: a0ed8...40a Må også legge til at jeg sliter med PMS, så hormonene spiller ikke på lag den veien heller. Det er høye topper og dype daler! Anonymkode: a0ed8...40a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå