AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:08 #21 Del Skrevet tirsdag kl 12:08 Ella1_2 skrev (4 timer siden): Ikke rart jeg var helt fra meg og tenkte at jeg skulle bli brukt.. Jo, det er ikke normalt å være fra seg og tenke at man blir brukt. Anonymkode: 0f4cf...a40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1_2 Skrevet tirsdag kl 12:10 Forfatter #22 Del Skrevet tirsdag kl 12:10 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ja, se fremover og glem det tullet der. Enig med den over her som sier du ikke burde fortalt. Sånt surr kan skje når det skal gå år og dag med å nesten være sammen men ikke sammen, kjenner meg godt igjen i frustrasjonene! Så analyser deg selv med både kritisk blikk og masse medfølelse, prøv å lære noe av prosessen men først og fremst se framover med kjæresten og la dette være fortid. Er mitt råd. Alle de fordømmende folka her kan ta seg en bolle, ingen er perfekte og det er ingen grunn til å la en liten feil henge over seg for alltid. Anonymkode: 6b6fb...bda Takk for godt råd. Jeg skal se fremover og ikke se tilbake på fortiden. Feil kan alle gjøre når man blir usikker på den relasjonen man er i, og opplever at man ikke blir «claimet» inn i ett kjæresteforhold. Jeg skal stole på hans ord om at han vil jobbe videre med dette og at han vi se fremover. Stoler heller på de ordene hans, enn de dømmende menneskene som skriver her. Ønsker deg en kjempefin dag videre🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1_2 Skrevet tirsdag kl 12:12 Forfatter #23 Del Skrevet tirsdag kl 12:12 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis du drar på byen og tar med en fyr hjem etter én krangel med kjæresten, uten å faktisk avklare forholdsstatusen med han, høres det for meg ikke ut som du er mentalt klar / moden nok til å være i et forhold på dette tidspunktet. Det er helt normalt å krangle iblant i et forhold, og de aller fleste er innforstått med at dette ikke betyr at man har slått opp (fordi det er en annen form for prat). Kjæresten din var innforstått med dette. Kanskje bruke litt tid på selvutvikling på egenhånd før du går inn i et forhold? Anonymkode: e057f...6fe Hei. Jeg skrev til han i en melding etter en krangel «da er vi ferdige da», noe i den duren. Jeg fikk ikke noe svar tilbake, og jeg trodde i god tro at det var over. Så ikke rart at ting skjedde når man er såret, lei seg og drikker i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:18 #24 Del Skrevet tirsdag kl 12:18 Ella1_2 skrev (3 minutter siden): Så ikke rart at ting skjedde når man er såret, lei seg og drikker i tillegg. For det første så jo, det er rart. For det andre, man dropper i alle fall å drikke når man er lei seg. Du må være klar over at selv om du synes du gjør alt riktig og at vi alle ville gjort som deg, så er dette ikke konsensus utenfor ditt hode. Du bare repeterer ‘alle kan gjøre feil’ og ‘det er ikke rart at’ og det får deg bare til å høres mer og mer og mer umoden ut. Men hvis det er det du ønsker, så er det jo bare å kjøre på. Anonymkode: 0f4cf...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1_2 Skrevet tirsdag kl 12:26 Forfatter #25 Del Skrevet tirsdag kl 12:26 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For det første så jo, det er rart. For det andre, man dropper i alle fall å drikke når man er lei seg. Du må være klar over at selv om du synes du gjør alt riktig og at vi alle ville gjort som deg, så er dette ikke konsensus utenfor ditt hode. Du bare repeterer ‘alle kan gjøre feil’ og ‘det er ikke rart at’ og det får deg bare til å høres mer og mer og mer umoden ut. Men hvis det er det du ønsker, så er det jo bare å kjøre på. Anonymkode: 0f4cf...a40 Hva mer vil du at jeg skal si? Selvsagt, så var dette en veldig dum ting av meg. Selvsagt vil jeg aldri finne på å gjøre noe sånt. Jeg beklager at du finner meg umoden da. Jeg ønsker deg en fin dag videre. Vet ikke hva jeg ville med denne posten, men jeg skal slette den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:30 #26 Del Skrevet tirsdag kl 12:30 Ella1_2 skrev (3 minutter siden): Hva mer vil du at jeg skal si? Dette er også en klassiker Anonymkode: 0f4cf...a40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1_2 Skrevet tirsdag kl 12:35 Forfatter #27 Del Skrevet tirsdag kl 12:35 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er også en klassiker Anonymkode: AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er også en klassiker Anonymkode: 0f4cf...a40 Ha ett fint liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:37 #28 Del Skrevet tirsdag kl 12:37 Herregud så mye pes du får. Ingen er perfekte og vi gjør alle feil. Det gjelder også dere lenger oppe i tråden som går på person, og ikke gir saklige råd. Ts, jeg tror det beste du kan gjøre for alle parter er å være åpen og ærlig om det som har skjedd. Så finner du og typen ut hva veien blir videre. Anonymkode: 299e1...139 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1_2 Skrevet tirsdag kl 12:40 Forfatter #29 Del Skrevet tirsdag kl 12:40 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud så mye pes du får. Ingen er perfekte og vi gjør alle feil. Det gjelder også dere lenger oppe i tråden som går på person, og ikke gir saklige råd. Ts, jeg tror det beste du kan gjøre for alle parter er å være åpen og ærlig om det som har skjedd. Så finner du og typen ut hva veien blir videre. Anonymkode: 299e1...139 Tusen takk! Ja, jeg har lært mye. Jeg skal for det første ikke ta raske tolkninger og gå helt i kjelleren. Stå i vanskelige situasjoner, uten at jeg skal tro det verste. Dette er noe vi har snakket sammen om i ettertid. Dette løser seg og ordner seg som han sier🥰 takk for fin melding, det settes pris på! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:00 #30 Del Skrevet tirsdag kl 13:00 Tekumseh79 skrev (2 timer siden): Starter ikke mange forhold med litt overlapping, prøving og feiling før noe er definert? At det ofte er flere beilere når man først er åpen for det? Om man har prata om det og det er ok (alternativt ikke sagt noe og kan leve med det) så er det vel bare å se fremover. Og går det ikke, ja da går det ikke. Men når man har definert seg som eksklusive... Er man ikke da forbi det stadiet du snakker om? Anonymkode: ca223...c23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:09 #31 Del Skrevet tirsdag kl 13:09 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Herregud så mye pes du får. Ingen er perfekte og vi gjør alle feil. Det gjelder også dere lenger oppe i tråden som går på person, og ikke gir saklige råd. Ts, jeg tror det beste du kan gjøre for alle parter er å være åpen og ærlig om det som har skjedd. Så finner du og typen ut hva veien blir videre. Anonymkode: 299e1...139 Rådet om å holde seg unna forhold, er saklig nok. De fleste tråder her inne er om mennesker som har kjærester som trådstarter i denne her. De er fortvilet. Skal man være i et forhold med andre, så bør man klare å ta ansvar for seg selv, fremfor å konsekvent unnskylde alt det dramaet man selv setter i gang, normalisere dette og forvente alt mulig rart av den andre. Det er ikke greit å løpe rundt og drikke og ha seg med andre mennesker bare fordi kjæresten ikke ‘claimer’ en. Man er en voksen, ikke et barn. Anonymkode: 0f4cf...a40 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1_2 Skrevet tirsdag kl 13:15 Forfatter #32 Del Skrevet tirsdag kl 13:15 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rådet om å holde seg unna forhold, er saklig nok. De fleste tråder her inne er om mennesker som har kjærester som trådstarter i denne her. De er fortvilet. Skal man være i et forhold med andre, så bør man klare å ta ansvar for seg selv, fremfor å konsekvent unnskylde alt det dramaet man selv setter i gang, normalisere dette og forvente alt mulig rart av den andre. Det er ikke greit å løpe rundt og drikke og ha seg med andre mennesker bare fordi kjæresten ikke ‘claimer’ en. Man er en voksen, ikke et barn. Anonymkode: 0f4cf...a40 Hadde ikke kjæreste. Jeg trodde det var over, altså datingen. Jeg handlet impulsivt. Her er det ikke bare svart hvitt tenkning, dette skjedde før vi var sammen og jeg trodde han ikke ville ha noe med meg å gjøre den tiden. Jeg har ingenting jeg trenger å forsvare meg med. Ja, jeg fucka up og jeg er glad jeg fortalte det. For jeg hadde likt å vite selv. Høres ut som om at jeg har vært utro, noe jeg absolutt ikke har vært. så ingen kan gjøre feil? Alle er plettfrie og perfekte? Ingen som har handlet impulsivt? Ikke? Da vil jeg gratulere dere, for det livet kunne jeg tenkt meg å hatt. Så deilig med ingen bekymringer og ta kjempegode valg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:19 #33 Del Skrevet tirsdag kl 13:19 Ella1_2 skrev (3 minutter siden): Hadde ikke kjæreste. Jeg trodde det var over, altså datingen. Jeg handlet impulsivt. Her er det ikke bare svart hvitt tenkning, dette skjedde før vi var sammen og jeg trodde han ikke ville ha noe med meg å gjøre den tiden. Jeg har ingenting jeg trenger å forsvare meg med. Ja, jeg fucka up og jeg er glad jeg fortalte det. For jeg hadde likt å vite selv. Høres ut som om at jeg har vært utro, noe jeg absolutt ikke har vært. så ingen kan gjøre feil? Alle er plettfrie og perfekte? Ingen som har handlet impulsivt? Ikke? Da vil jeg gratulere dere, for det livet kunne jeg tenkt meg å hatt. Så deilig med ingen bekymringer og ta kjempegode valg. Jeg er ikke interessert i å krangle med deg. Jeg har gitt deg råd som du bare latterliggjorde og snøftet av. Du får bare fortsette med dramaet ditt du. Anonymkode: 0f4cf...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:28 #34 Del Skrevet tirsdag kl 13:28 Ella1_2 skrev (2 minutter siden): Er ikke sammen før personen stiller spørsmålet om å bli sammen. Jeg ville at han skulle stille det, men det gjorde han ikke. Jo, det kan man så absolutt være. Eller man kan spørre selv. Du spiller etter helt egne spilleregler, og ikke de samme som flertallet. Anonymkode: 0f4cf...a40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:35 #35 Del Skrevet tirsdag kl 13:35 I mitt hode hadde det vært utenkelig å forbli i et forhold dersom dama hadde gjort noe sånt. Mye mulig du oppriktig tenkte dere mest sannsynlig var over, men i mitt hode kan man ikke være i god tro kun ved å ha sendt en melding etter en krangel som man ikke har fått svar på. Man finner seg ikke andre før status er helt avklart, tenker nå jeg. Hvis det du beskriver her var tilstrekkelig til at man stikker ut på byen og tar med seg noen hjem, da har man et så grunnleggende annet syn på forhold og forpliktelser enn meg at jeg ikke hadde vært med på det. Så skjønner jeg at folk er ulike, for all del, så jeg skal ikke si sikkert om du trenger å være engstelig her. I min verden, derimot, er dette klink utroskap og noe jeg ikke hadde tilgitt uansett. Anonymkode: a18c3...062 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:24 #36 Del Skrevet tirsdag kl 14:24 Ella1_2 skrev (1 time siden): Hadde ikke kjæreste. Jeg trodde det var over, altså datingen. Jeg handlet impulsivt. Her er det ikke bare svart hvitt tenkning, dette skjedde før vi var sammen og jeg trodde han ikke ville ha noe med meg å gjøre den tiden. Jeg har ingenting jeg trenger å forsvare meg med. Ja, jeg fucka up og jeg er glad jeg fortalte det. For jeg hadde likt å vite selv. Høres ut som om at jeg har vært utro, noe jeg absolutt ikke har vært. så ingen kan gjøre feil? Alle er plettfrie og perfekte? Ingen som har handlet impulsivt? Ikke? Da vil jeg gratulere dere, for det livet kunne jeg tenkt meg å hatt. Så deilig med ingen bekymringer og ta kjempegode valg. Du viser, nok engang, ekstremt mange eksempler på emosjonell umodenhet i svarene dine - dette spesielt. Vær så snill, les boken Adult children of emotionally immature parents. Det er mange spesifikke eksempler på alkurat den kommunikasjonen du bruker i dette svaret jeg siterer, og det vil gi deg svær godt hjelp til selvutvikling. Boken forklarer på enkelt vis hvorfor du tenker slik, og hvorfor det er emosjonelt umodent x og hvordan utvikle seg forbi det. Anonymkode: ca223...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet tirsdag kl 17:59 #37 Del Skrevet tirsdag kl 17:59 Ryddet for nedsettende innhold og tilsvar til dette. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet tirsdag kl 18:44 #38 Del Skrevet tirsdag kl 18:44 Ella1_2 skrev (5 timer siden): Hadde ikke kjæreste. Jeg trodde det var over, altså datingen. Jeg handlet impulsivt. Her er det ikke bare svart hvitt tenkning, dette skjedde før vi var sammen og jeg trodde han ikke ville ha noe med meg å gjøre den tiden. Jeg har ingenting jeg trenger å forsvare meg med. Ja, jeg fucka up og jeg er glad jeg fortalte det. For jeg hadde likt å vite selv. Høres ut som om at jeg har vært utro, noe jeg absolutt ikke har vært. så ingen kan gjøre feil? Alle er plettfrie og perfekte? Ingen som har handlet impulsivt? Ikke? Da vil jeg gratulere dere, for det livet kunne jeg tenkt meg å hatt. Så deilig med ingen bekymringer og ta kjempegode valg. Når jeg dater en person eller er på vei inn i et forhold med en, så har jeg ingen interesse av andre menn. Og da legger jeg meg selvfølgelig ikke etter andre, uansett hvor full eller dum jeg måtte være. Jeg er like trofast som en hund. Ja, du gjorde noe dumt. Men forhåpentligvis har du nå lært av dine feilsteg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg