Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært opptatt av analsex. Jeg har tenkt på området som skittent, vært redd for det dere vet vet inntrengning og vært redd for at det gjør vondt å få noe inn. Så det er ikke noe vi har drevet med.

Her en kveld i forrige uke når vi skulle legges oss, rett etter at jeg kom fra dusjen, begynte han å kysse ryggen min. Og fortsatt nedover. Så ble han liggende og kysse meg der bak. Har aldri skjedd før. Det varte lenge, med tungen, og selv om jeg stivnet til først, slappet jeg av og så ble det bare mer og mer deilig. Helt sånn vilt godt. Senere har han gjort det en gang til og etterpå brøt vi faktisk en barriere.

Det jeg lurer på er jo om det er "farlig". Bakterier og sånt. På Kondomeriet står det at det er helt trygt (de kaller det "rimming"), hvis man er ren. Jeg har ikke funnet noe sted hvor det står om noe konkret negativt.

Anonymkode: 069ce...aa5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo veldig utbredt. Aldri hørt at det kan være farlig. Som med alt annet er det sikkert en teoretisk mulighet for et eller annet...

Anonymkode: 7e039...af7

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du er nydusjet er det ingen problem. Det er ikke noe mer bakterier der bak enn fremme for å si det sånn. 

Neste steg er å utforske innenfor. Mye å glede dere til ☺️

Anonymkode: 1d876...0ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt ufarlig. Så lenge man er et fast par som er vant med hverandres bæsjebakterier skal man ikke bli syk. Verre er det om det er snakk om one night stands. 

Anonymkode: 43e3a...53f

Skrevet

Det er antakelig farligere å ta på rekkverk og dørhåndtak ute i det offentlige - hvis det er bakterier man tenker på.

• Liker 1
Skrevet

Rett ut av dusjen?

Det er mye farligere ting å utsette seg for. Dessuten er det i grunnen hans vurdering og ikke din om det er "trygt" eller ikke.

Tenk på hvor han begjærer deg når han gjør slikt da

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hilsen mann...

Anonymkode: ea9a5...5d0

Hvorfor tror du det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Helt ufarlig. Så lenge man er et fast par som er vant med hverandres bæsjebakterier skal man ikke bli syk. Verre er det om det er snakk om one night stands. 

Anonymkode: 43e3a...53f

Hvor har du det fra? Tarmen inneholder over 1000 forskjellige bakterier. Alle kan bli syk av å få i seg sin faste partners avføring. Ved analsex anbefales kondom så ikke mannen får bakterier i urinrøret. Og ikke veksle mellom tarm og vagina så kvinnen får skjede- og urinveisinfeksjon 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke tenke meg å kysse noen rett etter at de har hatt tungen der 😳

Anonymkode: adb1f...95f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kunne ikke tenke meg å kysse noen rett etter at de har hatt tungen der 😳

Anonymkode: adb1f...95f

Det er jo max intimitet!

AnonymBruker
Skrevet
Amy71 skrev (15 timer siden):

Hvor har du det fra? Tarmen inneholder over 1000 forskjellige bakterier. Alle kan bli syk av å få i seg sin faste partners avføring. Ved analsex anbefales kondom så ikke mannen får bakterier i urinrøret. Og ikke veksle mellom tarm og vagina så kvinnen får skjede- og urinveisinfeksjon 

Selvsagt. Man kan bli syk av egne tarmbakterier og.

Anonymkode: f20a4...276

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...