Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kronisk syk, men har bedre dager innimellom. Savner å jobbe. Men hvor finner jeg en jobb som har enkle oppgaver,  uten stress, og der jeg kan jobbe noen få timer i uka de dagene jeg har en bedre dag? Jeg er utdannet ingeniør og har jobbet som det i mange år før jeg ble syk, men kan dessverre ikke ha kompliserte oppgaver da jeg har kognitive utfordringer, bl.a.

Anonymkode: 30868...6f7

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du noen hobbyer du liker og kan videreutvikle? Tror det er det enkleste.. 

Vanskelig å finne en Jobb som man kan være syk i. Men det finnes jo.. Fritidskontakt for kommunen? Her søker de nå etter besøksvenner til eldre.. Tror satsen var ok til en slik jobb. Kanskje din kommune har noe lignende? 

Leie deg selv inn som konsulent i yrket du har? Vikar på vgs/uni? 

Anonymkode: 8be84...186

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte nettverket mitt. Jeg begynte å si til alle jeg kjente at jeg ønsket å jobbe når jeg var i form og også hva jeg hadde av kompetanse. Fikk jobb via bekjente, har hjemmekontor der jeg får små oppdrag på mail som jeg skriver timer på. Kan også dra inn på kontorer ved behov. Fungerer veldig godt. 

Anonymkode: e5c9f...56f

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt mer sesongbasert, men universiteter, høyskoler og videregående skoler trenger eksamensvakter. Du kan ta kontakt og høre om de har behov. 

Anonymkode: 87fd6...e4c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte også nettverket mitt. Jeg gjør nå diverse kontorarbeid i en liten lokal bedrift en dag i uken.

Det er ikke spesielt kompliserte oppgaver, men det nytter ikke å gjøre det "helt i søvne".

Jeg opplever stort sett ikke jobben som stressende, men når det kommer til stress så blir det litt det man gjør det til selv! Har øvd meg på å være bevisst på måten jeg tenker om jobben og det har fungert bra for meg.

Anonymkode: 54cd9...59a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant jobb med hjemmekontor via Upwork.com. Begynte der, men etter en stund opprettet jeg ENK også tok en oppdragsgiver og meg jobben bort fra Upwork for de tar en del i gebyr/avgift for å bruke plattformen. 

Anonymkode: e47c1...0f2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...