AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Skrevet 6. mai Vet ikke om jeg forklarer meg godt nok, men hva er greia med å være litt brun oransje rett ved hårfeste i panna og hvit under? Det ser så teit ut. Flere som har lagt merke til det? Ser ut som at har gått med sminke hele dagen også blir det flekkete litt her og der. Er det in? Anonymkode: 68ccd...ea5
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vet ikke om jeg forklarer meg godt nok, men hva er greia med å være litt brun oransje rett ved hårfeste i panna og hvit under? Det ser så teit ut. Flere som har lagt merke til det? Ser ut som at har gått med sminke hele dagen også blir det flekkete litt her og der. Er det in? Anonymkode: 68ccd...ea5 Nei, det er ikke in, det er dårlig sminket. Anonymkode: 86478...0bc
AnonymBruker Skrevet 6. mai #3 Skrevet 6. mai Contouring? Ser mange klasker mørk farge på begge sider av panna, jeg er 40 og har aldri skjønt hvorfor der? Er egg-formet illusjon noe? Kan skjønne ønske om definert nese, øyne, hake, panne, pupper og omtrent alt annet, men panna skjønner jeg ikke. Anonymkode: 44084...b26 2
Kullsyrevann Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai Det er veldig trendy med "scandi-girl" sminke, som kjennetegnes av å være frisk og solkysset. Typisk at man tar solpudder på de høye punktene av ansiktet. Noe som ofte fører til at enkelte påfører for mye solpudder på blek hud, og klarer ikke å få det til å smelte inn i huden på en naturlig måte. Man kjører sommersminke på vinterhud, og det blir sjelden fint med mindre man er veldig flink med påføring og produkter. Også tar folk tiktok veldig bokstavelig og kjøper hypede produkter, som i teorien ikke er egnet for deres hudtone eller undertone. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #5 Skrevet 7. mai Kullsyrevann skrev (20 timer siden): Det er veldig trendy med "scandi-girl" sminke, som kjennetegnes av å være frisk og solkysset. Typisk at man tar solpudder på de høye punktene av ansiktet. Noe som ofte fører til at enkelte påfører for mye solpudder på blek hud, og klarer ikke å få det til å smelte inn i huden på en naturlig måte. Man kjører sommersminke på vinterhud, og det blir sjelden fint med mindre man er veldig flink med påføring og produkter. Også tar folk tiktok veldig bokstavelig og kjøper hypede produkter, som i teorien ikke er egnet for deres hudtone eller undertone. Tror nok tiktok har mye av hvordan ungdom oppfører seg og velger å se ut. Anonymkode: 68ccd...ea5
Kullsyrevann Skrevet 7. mai #7 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror nok tiktok har mye av hvordan ungdom oppfører seg og velger å se ut. Anonymkode: 68ccd...ea5 Definitivt. Sminke er utrolig individuelt, og enkelte tror at det bare er å klatte det på så ser de like fin ut som influenceren de følger.
AnonymBruker Skrevet 7. mai #8 Skrevet 7. mai exictence skrev (1 time siden): Har ikke sett det, nei. Har du et bilde? Jeg har ikke bilde, dessverre. Men tenk deg du tar brunkrem/pudder i ansiktet, så tar du litt mer rundt hårfestet og ørene, resten er lysere. Eller som om du har gått med pudder hele dagen, så blir det flekkete. Så er det skikkelig sånn rødt/brunt/oransje ved hårfestet. Klarer ikke å forklare bedre 🙈 Anonymkode: 68ccd...ea5
exictence Skrevet 7. mai #9 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har ikke bilde, dessverre. Men tenk deg du tar brunkrem/pudder i ansiktet, så tar du litt mer rundt hårfestet og ørene, resten er lysere. Eller som om du har gått med pudder hele dagen, så blir det flekkete. Så er det skikkelig sånn rødt/brunt/oransje ved hårfestet. Klarer ikke å forklare bedre 🙈 Anonymkode: 68ccd...ea5 Høres ikke ut som noen har gjort det med vilje. Man er kanskje litt uheldig med sminkingen bare
AnonymBruker Skrevet 7. mai #10 Skrevet 7. mai exictence skrev (45 minutter siden): Høres ikke ut som noen har gjort det med vilje. Man er kanskje litt uheldig med sminkingen bare Nei, har spurt om det skal være slik og fikk svar ja, sunkissed het det eller noe. Anonymkode: 68ccd...ea5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå