AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Kjøpte en pose med dypfryst vingeklubber i går. Da jeg kom hjem så satte jeg posen ved siden av dypfryser som jeg har i utebod, så skulle jeg sette den inn i fryseren etter jeg tok inni huset andre poser med mat. Men jeg glemte det helt bort. Etter en time gikk jeg i utebod for å hente noe og da så jeg at jeg glemte å sette inn posen i fryseren.😩 Jeg satte den fort inn i fryseren men er redd for å bruke den, kan den ha tint i løpet av en time? Skal jeg kaste den? Mannen sier at den umulig kunne ha tint så fort da den var dypfryst. Hva tenker dere? Anonymkode: 68c0c...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Skjerp deg Anonymkode: a93b3...dda 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjerp deg Anonymkode: a93b3...dda Ja vel? Anonymkode: 68c0c...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Ta opp en vinge eller to, tin, lukt, tilbered, lukt, smak. Det kan ha gått greit, men jeg ville nok brukt maten så snart som mulig. Anonymkode: 89638...551 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kjøpte en pose med dypfryst vingeklubber i går. Da jeg kom hjem så satte jeg posen ved siden av dypfryser som jeg har i utebod, så skulle jeg sette den inn i fryseren etter jeg tok inni huset andre poser med mat. Men jeg glemte det helt bort. Etter en time gikk jeg i utebod for å hente noe og da så jeg at jeg glemte å sette inn posen i fryseren.😩 Jeg satte den fort inn i fryseren men er redd for å bruke den, kan den ha tint i løpet av en time? Skal jeg kaste den? Mannen sier at den umulig kunne ha tint så fort da den var dypfryst. Hva tenker dere? Anonymkode: 68c0c...4d4 Hvis den kun stod ute ca 1 time så er det ikke farlig når det er dypfryst. Anonymkode: 31d49...4f9 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kjøpte en pose med dypfryst vingeklubber i går. Da jeg kom hjem så satte jeg posen ved siden av dypfryser som jeg har i utebod, så skulle jeg sette den inn i fryseren etter jeg tok inni huset andre poser med mat. Men jeg glemte det helt bort. Etter en time gikk jeg i utebod for å hente noe og da så jeg at jeg glemte å sette inn posen i fryseren.😩 Jeg satte den fort inn i fryseren men er redd for å bruke den, kan den ha tint i løpet av en time? Skal jeg kaste den? Mannen sier at den umulig kunne ha tint så fort da den var dypfryst. Hva tenker dere? Anonymkode: 68c0c...4d4 Ingen problem, så fort tiner det ikke Anonymkode: dcfb1...8e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis den kun stod ute ca 1 time så er det ikke farlig når det er dypfryst. Anonymkode: 31d49...4f9 Takk Anonymkode: 68c0c...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen problem, så fort tiner det ikke Anonymkode: dcfb1...8e6 Takk Anonymkode: 68c0c...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Det går bra, null stress. Anonymkode: ab0b2...8e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis den kun stod ute ca 1 time så er det ikke farlig når det er dypfryst. Anonymkode: 31d49...4f9 Likevel hadde jeg spist den ASAP. Det jeg hadde gjort var å tine dem over natta fra i går og spist de i dag, men ettersom du frøs de ned igjen så hadde jeg tint dem i dag og spist i morgen. 1 time skal ikke ha noe å si, med mindre det er 50° i boden din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden En time? Da hadde jeg knapt giddet å kjenne på dem, bare slengt dem oppi. Innimellom blir jo mat liggende så lenge i bilen før du er hjemme igjen. Jeg tenkte det var i dag tidlig du fant dem. Da ville jeg bare stekt dem opp, og fryst igjen. (gitt kald utebod). Anonymkode: b0c00...84b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden Blåttvann skrev (7 minutter siden): Likevel hadde jeg spist den ASAP. Det jeg hadde gjort var å tine dem over natta fra i går og spist de i dag, men ettersom du frøs de ned igjen så hadde jeg tint dem i dag og spist i morgen. 1 time skal ikke ha noe å si, med mindre det er 50° i boden din. Spise opp 2,5 kg med vingeklubber på en gang? Det klarer jeg ikke. Anonymkode: 68c0c...4d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spise opp 2,5 kg med vingeklubber på en gang? Det klarer jeg ikke. Anonymkode: 68c0c...4d4 Å, fikk ikke med meg vekta. 😅 Du kan be noen venner på middag? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden Etter 1 time hadde jeg nå bare hatt de i fryseren. Mye her skulle da ha blitt ødelagt går nå fort 50 min før vi er hjemme etter å ha handlet Anonymkode: 89f6e...5c6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden Kan se for meg denne tråden havner på kvinneguidens facebook 😄 Anonymkode: a9296...337 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden Altså, jeg er ikke hjemme fra handlerturer engang på en time.... Dette går helt fint! Anonymkode: 7bcf5...5eb 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden Vi hadde en greie i familien når vi vokste opp når vi skulle vurdere hvor lenge frysevarer og annet klarte. Vi viste hvor langt enkelte som bodde mer øde reiste for å handle på Obs. Når maten ikke ble ødelagt for dem på vei hjem, så gikk det for oss også 🤪 (vet mange reiste med kjøleboks da) Antar det ikke er tropevarmt i boden din, og med en pose på 2,5kg så holder det jo seg mer fryst enn om det var noe mindre. Dette hadde jeg bare ignorert og spist som vanlig. Godt du oppdaget den da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Del Skrevet 10 timer siden Snakk om tullball, én time? Hva skulle faren for det være, hvor fort tror du maten råtner fra dypfryst tilstand? Anonymkode: 439a7...8a4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden En time er hva mange har i transport hjem fra butikkene, og de kjøper da frysemat de også. Så med mindre de har ligget midt i solsteken slik at det var mange ganger romtemperatur er det virkelig ikke noe problem å legge den posen i fryseren igjen. Anonymkode: 023b5...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Del Skrevet 8 timer siden 1 time. 😂 Det hadde også vært null stress om det var fersk kylling som var i romtemperatur i 1 time. Temperatur i kjøleskapskaldt kjøtt øker ca 2 grader hver time i romtemperatur. Anonymkode: 55391...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå