AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Kjøpte en pose med dypfryst vingeklubber i går. Da jeg kom hjem så satte jeg posen ved siden av dypfryser som jeg har i utebod, så skulle jeg sette den inn i fryseren etter jeg tok inni huset andre poser med mat. Men jeg glemte det helt bort. Etter en time gikk jeg i utebod for å hente noe og da så jeg at jeg glemte å sette inn posen i fryseren.😩 Jeg satte den fort inn i fryseren men er redd for å bruke den, kan den ha tint i løpet av en time? Skal jeg kaste den? Mannen sier at den umulig kunne ha tint så fort da den var dypfryst. Hva tenker dere? Anonymkode: 68c0c...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Skjerp deg Anonymkode: a93b3...dda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjerp deg Anonymkode: a93b3...dda Ja vel? Anonymkode: 68c0c...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Ta opp en vinge eller to, tin, lukt, tilbered, lukt, smak. Det kan ha gått greit, men jeg ville nok brukt maten så snart som mulig. Anonymkode: 89638...551 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kjøpte en pose med dypfryst vingeklubber i går. Da jeg kom hjem så satte jeg posen ved siden av dypfryser som jeg har i utebod, så skulle jeg sette den inn i fryseren etter jeg tok inni huset andre poser med mat. Men jeg glemte det helt bort. Etter en time gikk jeg i utebod for å hente noe og da så jeg at jeg glemte å sette inn posen i fryseren.😩 Jeg satte den fort inn i fryseren men er redd for å bruke den, kan den ha tint i løpet av en time? Skal jeg kaste den? Mannen sier at den umulig kunne ha tint så fort da den var dypfryst. Hva tenker dere? Anonymkode: 68c0c...4d4 Hvis den kun stod ute ca 1 time så er det ikke farlig når det er dypfryst. Anonymkode: 31d49...4f9 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kjøpte en pose med dypfryst vingeklubber i går. Da jeg kom hjem så satte jeg posen ved siden av dypfryser som jeg har i utebod, så skulle jeg sette den inn i fryseren etter jeg tok inni huset andre poser med mat. Men jeg glemte det helt bort. Etter en time gikk jeg i utebod for å hente noe og da så jeg at jeg glemte å sette inn posen i fryseren.😩 Jeg satte den fort inn i fryseren men er redd for å bruke den, kan den ha tint i løpet av en time? Skal jeg kaste den? Mannen sier at den umulig kunne ha tint så fort da den var dypfryst. Hva tenker dere? Anonymkode: 68c0c...4d4 Ingen problem, så fort tiner det ikke Anonymkode: dcfb1...8e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis den kun stod ute ca 1 time så er det ikke farlig når det er dypfryst. Anonymkode: 31d49...4f9 Takk Anonymkode: 68c0c...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen problem, så fort tiner det ikke Anonymkode: dcfb1...8e6 Takk Anonymkode: 68c0c...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Det går bra, null stress. Anonymkode: ab0b2...8e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 54 minutter siden #10 Del Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis den kun stod ute ca 1 time så er det ikke farlig når det er dypfryst. Anonymkode: 31d49...4f9 Likevel hadde jeg spist den ASAP. Det jeg hadde gjort var å tine dem over natta fra i går og spist de i dag, men ettersom du frøs de ned igjen så hadde jeg tint dem i dag og spist i morgen. 1 time skal ikke ha noe å si, med mindre det er 50° i boden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #11 Del Skrevet 54 minutter siden En time? Da hadde jeg knapt giddet å kjenne på dem, bare slengt dem oppi. Innimellom blir jo mat liggende så lenge i bilen før du er hjemme igjen. Jeg tenkte det var i dag tidlig du fant dem. Da ville jeg bare stekt dem opp, og fryst igjen. (gitt kald utebod). Anonymkode: b0c00...84b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #12 Del Skrevet 46 minutter siden Blåttvann skrev (7 minutter siden): Likevel hadde jeg spist den ASAP. Det jeg hadde gjort var å tine dem over natta fra i går og spist de i dag, men ettersom du frøs de ned igjen så hadde jeg tint dem i dag og spist i morgen. 1 time skal ikke ha noe å si, med mindre det er 50° i boden din. Spise opp 2,5 kg med vingeklubber på en gang? Det klarer jeg ikke. Anonymkode: 68c0c...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 43 minutter siden #13 Del Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spise opp 2,5 kg med vingeklubber på en gang? Det klarer jeg ikke. Anonymkode: 68c0c...4d4 Å, fikk ikke med meg vekta. 😅 Du kan be noen venner på middag? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #14 Del Skrevet 42 minutter siden Etter 1 time hadde jeg nå bare hatt de i fryseren. Mye her skulle da ha blitt ødelagt går nå fort 50 min før vi er hjemme etter å ha handlet Anonymkode: 89f6e...5c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden #15 Del Skrevet 38 minutter siden Kan se for meg denne tråden havner på kvinneguidens facebook 😄 Anonymkode: a9296...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå