AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Skrevet 6. mai Venter enda jeg. Leverte inn 25 mars. Ventet max 2 uker før. Kipt. Dere som har endret noe,alle fått de nå? Anonymkode: 4b1ef...e85
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Skrevet 6. mai Ikke fått enda, nei. Sendte inn ganske raskt. Anonymkode: 4c467...21a 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #3 Skrevet 6. mai Sendte også inn i mars med endringer, ikke fått noe enda:( Anonymkode: 6de87...7e3
AnonymBruker Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai Hvilken rolle spiller det om andre har fått? Noen behandles manuelt og andre blir plukket ut til kontroll, slik har det vært i alle år. Noen får tidlig, noen får seint. Det er ingen regel for når du får dine skattepenger. Anonymkode: f7e68...a9e 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5 Skrevet 6. mai Jeg leverte 17. mars. De lå til utbetaling nå den 07. Mai. Anonymkode: 2016b...ee0
AnonymBruker Skrevet 6. mai #6 Skrevet 6. mai Flere jeg kjenner sendte inn tidlig uten endringer, verken jeg eller de har mottatt skattepenger.. Skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid Anonymkode: b0c8b...223
AnonymBruker Skrevet 6. mai #7 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg leverte 17. mars. De lå til utbetaling nå den 07. Mai. Anonymkode: 2016b...ee0 Hvor ser du det? Anonymkode: 6142c...cce
AnonymBruker Skrevet 6. mai #8 Skrevet 6. mai Ingen endringer og likevel ikke fått Anonymkode: 80dfd...617 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #9 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Flere jeg kjenner sendte inn tidlig uten endringer, verken jeg eller de har mottatt skattepenger.. Skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid Anonymkode: b0c8b...223 Da kan du ha blitt plukket ut til kontroll. Pengene kommer da gjerne ikke før til høsten. Anonymkode: f7e68...a9e 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #10 Skrevet 6. mai Leverte 15. mars med én endring. Pengene står til utbetaling i morgen 🙌🏼 Anonymkode: fd54e...39c
AnonymBruker Skrevet 6. mai #11 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvor ser du det? Anonymkode: 6142c...cce Står under «krav og betalinger» på din side Anonymkode: fd54e...39c 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #12 Skrevet 6. mai Jeg leste på skatteetaten sine sider at dersom man er gift og ektefelle har fått restskatt, vil man uansett ikke få sitt skatteoppgjør før i juni. Så selv om jeg får igjen penger og leverte raskt kommer ikke pengene før i juni pga ektefelle. Anonymkode: 55787...25d
AnonymBruker Skrevet 6. mai #13 Skrevet 6. mai Endringer, fikk for ca 3 uker siden. TS, det er hippsomhapp hvem som får når. Noen år får jeg tidlig, andre i nov. Pengene kommer nå de kommer. Anonymkode: 520b3...1c6 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #14 Skrevet 6. mai Leverte skattemeldingen den 25 mars, skatteoppgjøret står at den skal utbetales den 7 mai. Anonymkode: a7263...d17
Psykolillmissy Skrevet 6. mai #15 Skrevet 6. mai Får dere melding at pengene er på vei av skatteetaten eller at endringene er godkjent? Eller logger dere inn jevnlig å sjekker?
AnonymBruker Skrevet 7. mai #16 Skrevet 7. mai Psykolillmissy skrev (6 timer siden): Får dere melding at pengene er på vei av skatteetaten eller at endringene er godkjent? Eller logger dere inn jevnlig å sjekker? Du nå logge inn selv. Man får ikke noe melding før skatteoppgjøret er klart. Anonymkode: bf8de...190
AnonymBruker Skrevet 7. mai #17 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 8.57): Flere jeg kjenner sendte inn tidlig uten endringer, verken jeg eller de har mottatt skattepenger.. Skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid Anonymkode: b0c8b...223 Om man er gift (litt usikker på samboerskap) og den ene har fått baksmell så får man ikke oppgjøret før tidligst juni. Leste det i ett eller annet media. Det skjedde med oss i fjor og det samme i år antageligvis da mannen får baksmell og jeg får igjen. Ingen endringer gjort og vi leverte ganske kjapt . Anonymkode: f4a1f...6e4
Psykolillmissy Skrevet 7. mai #19 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du nå logge inn selv. Man får ikke noe melding før skatteoppgjøret er klart. Anonymkode: bf8de...190 Så man får beskjed når de har godkjent endringene? ☺️
Daisy-love Skrevet 7. mai #20 Skrevet 7. mai Jeg fikk igår, og leverte i sulten av april. Mener mandag eller noe sist uke, så ca én uke etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå