Gå til innhold

Har vanlige folk mulighet til å få barn?

Majer

Anbefalte innlegg

Meowmere skrev (5 timer siden):

Dette høres ut som oppskrift på nedtur. Hvor kjapt inn i forholdet regner du med å vite om du passer så godt sammen med en person at dere skal ha barn sammen, og ikke bare ett, men tre til fem?

Jeg vet ikke, men jeg kan ikke vente like lenge en gang til. Så jeg må egentlig spørre og grave allerede fra starten av så jeg ikke risikerer å kaste bort enda mer tid 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er problemet egentlig? Du sier selv du oppnår både dater og forhold enkelt ved behov. Finn deg ei som ønsker barn MED deg og start der. 

Ja, det er få som ønsker så mange barn som du vil ha. Men det kan også være at når/hvis unge nr 2 kommer så er du også mettet. Ønsker forandrer seg stadig. 

Jeg synes egentlig at du lager storm i et vannglass. 

Anonymkode: c61d1...b82

Jeg har allerede brukt opp veldig mange gode år hvor jeg kunne reist mye og gjort andre ting istedenfor å være i et forhold som ikke ledet til målet. Så vil ikke kaste bort mer tid 

Opplagt løgn, siden svært mange uten jobb og egen bolig får barn. De som får flest barn er faktisk de uten jobb og bolig - dessverre.

Anonymkode: 889d0...4f9

Ja, men man må i såfall få kommunal bolig. De ligger ofte fint til i sentrum, men jeg kvalifiserer ikke

Vil bare legge til at 5 barn er MYE når dere begynner i 30 årene. Jeg er selv en del av en søskenflokk på 5, men mine foreldre fordelte oss over 18 år.

Husk at en graviditet tærer hardt på kvinnekroppen. Og mange bruker ett par år på å få kroppen sin tilbake til en ny normal. Det å da skulle gå rett tilbake til å være gravid igjen er for mange krevende, selv om noen synes det er helt ok. Men det vet man ikke på forhånd.

Etter dagens standard er det forsåvidt mye om man begynner i 20 årene også. Så du må nok finne en kvinne som er spesielt interessert i stor barneflokk hvis du skal sikre en så stor familie.

Anonymkode: 40d2e...f76

Ja, jeg må finne en måte å gå fram på. Føler ikke jeg kan spørre om det i første sjekkereplikk 

Sjokoladepenge skrev (2 timer siden):

Det der høres veldig spesielt ut. 

Jeg er, som deg, i starten av trettiårene og når jeg ser på mine tidligere klassekamerater (begge kjønn) er det veldig mange som nå har barn. Jeg vokste opp i Norges nest største by.

Var i hvertfall sånn her jeg vokste opp. Har følelsen av at det er annerledes andre steder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Majer skrev (11 minutter siden):

Jeg vet ikke, men jeg kan ikke vente like lenge en gang til. Så jeg må egentlig spørre og grave allerede fra starten av så jeg ikke risikerer å kaste bort enda mer tid 

Jeg har allerede brukt opp veldig mange gode år hvor jeg kunne reist mye og gjort andre ting istedenfor å være i et forhold som ikke ledet til målet. Så vil ikke kaste bort mer tid 

Ja, men man må i såfall få kommunal bolig. De ligger ofte fint til i sentrum, men jeg kvalifiserer ikke

Ja, jeg må finne en måte å gå fram på. Føler ikke jeg kan spørre om det i første sjekkereplikk 

Var i hvertfall sånn her jeg vokste opp. Har følelsen av at det er annerledes andre steder 

Dette høres helt merkelig ut. Viktigste kriterium er at hun vil ha fem barn med deg? At personligheten matcher, at dere virkelig liker hverandre som mennesker, at dere har felles verdier og interesser, at dere er dypt glade i hverandre, alt det spiller ingen rolle?

Du høres ut som du er helt fiksert på tanken om mange barn, men du høres lite voksen og reflektert ut, og jeg vil ikke anbefale deg å få barn med det tankesettet du har nå.

Anonymkode: 46f9e...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette høres helt merkelig ut. Viktigste kriterium er at hun vil ha fem barn med deg? At personligheten matcher, at dere virkelig liker hverandre som mennesker, at dere har felles verdier og interesser, at dere er dypt glade i hverandre, alt det spiller ingen rolle?

Du høres ut som du er helt fiksert på tanken om mange barn, men du høres lite voksen og reflektert ut, og jeg vil ikke anbefale deg å få barn med det tankesettet du har nå.

Anonymkode: 46f9e...22f

Jeg vil at vi skal passe godt sammen, men halvparten av gifte par skiller seg. Så det er jo en realitet uansett hvor godt vi passer sammen ellers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakob Ingebrigtsen, Erling Haaland, Martin Ødegård og nå Magnus Carlsen får barn. Viser vel at penger har en del å si for mange når det kommer til barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om surrogati eller spørre damer man ikke kjenner? Jeg har jo holdt meg i forhold nesten hele livet med den hensikt å få barn, så føler jeg fortjener det mer enn menn som bare vil se ungene annenhver uke, menn som aldri har vært i ti år lange forhold og menn som har syke meninger som abortmotstanderen Elon Musk som har 14 barn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...