Kikkane Skrevet 17. mai #61 Del Skrevet 17. mai (endret) Gnå skrev (På 15.5.2025 den 7.15): Dere som er så opptatt av klærne og sminken til mor og datter: Hva har det egentlig med saken å gjøre? Hadde kanskje ikke valgt hvitt selv, men det er jo ikke som at de blir dårligere (eller bedre) til å snekre fordi de har på hvite klær og foundation? Det har med at hun motsier seg selv. Hun er klar på at hun alltid har hatt en drøm om å lære å snekre, men hun tar verken imot tilbakemeldinger fra Lars eller har forberedt seg på nettopp det, så tydelig at det viktigste er å bli c- kjendis for noen måneder og da er det jo viktigst å si de «riktige» tingene og se best mulig ut på kamera 🥱 Endret 17. mai av Kikkane 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet mandag kl 19:49 #62 Del Skrevet mandag kl 19:49 Herregud så irriterende han trønderen er! Synes synd på makkeren hans. Hvorfor melde seg på et sånt program når han hater alt med håndverk? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skravlus Skrevet mandag kl 20:20 #63 Del Skrevet mandag kl 20:20 tirben skrev (28 minutter siden): Herregud så irriterende han trønderen er! Synes synd på makkeren hans. Hvorfor melde seg på et sånt program når han hater alt med håndverk? Enig! Virker som hun går på nåler rundt ham for ikke å irritere eller forstyrre. Det meste skal være på hans premisser, virker det som. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet tirsdag kl 05:23 #64 Del Skrevet tirsdag kl 05:23 Det var jo tydelig at de hadde vært på butikken og valgt fliser og innredning før denne uka. Alle hadde helt andre klær på butikkturen, og så var de tilbake på hyttene i samme antrekk som i starten av episoden. Så jeg syns det var litt teit at de ikke bare sa det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet tirsdag kl 09:15 #65 Del Skrevet tirsdag kl 09:15 For en herlig dame Marianne er! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet tirsdag kl 10:06 Forfatter #66 Del Skrevet tirsdag kl 10:06 Snipa skrev (4 timer siden): Det var jo tydelig at de hadde vært på butikken og valgt fliser og innredning før denne uka. Alle hadde helt andre klær på butikkturen, og så var de tilbake på hyttene i samme antrekk som i starten av episoden. Så jeg syns det var litt teit at de ikke bare sa det. Selvfølgelig har de det, det er jo en viss leveringstid på produktene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet onsdag kl 07:14 #67 Del Skrevet onsdag kl 07:14 Spoiler Synes de har vært veldig flinke denne uka. Likte faktisk alle badene veldig godt. Skikkelig kule biehotell fra Marianne og Vidar + Othelie og lisen. Ut i fra hva jeg så av flislegging, fuging og finish så var kanskje Dinda best, men badet ble litt .. kjedelig kanskje. Ville ikke hatt tapetet hos Marianne og Vidar selv, men skikkelig kult og bra gjennomført. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet onsdag kl 07:48 #68 Del Skrevet onsdag kl 07:48 Ble sittende i tlf i går, så tittet på med halvt øye. Stemmer det at Marianne og Vidar valgte bilvask som premie i konkurransen?? 😯😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet onsdag kl 08:34 #69 Del Skrevet onsdag kl 08:34 (endret) enkefru skrev (57 minutter siden): Ble sittende i tlf i går, så tittet på med halvt øye. Stemmer det at Marianne og Vidar valgte bilvask som premie i konkurransen?? 😯😅 Nei..det var frivillig aktivitet siden det regnet, de liker alt med bil og sånt. De valgte tekstiler som premie, heldigvis 😅 Utrolig at de vant faktisk for de skeive stygge greiene!😬 Der hadde Dinda fortjent det mer!👏 Endret onsdag kl 08:47 av Moongirl 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet onsdag kl 08:37 #70 Del Skrevet onsdag kl 08:37 Får fnatt av mor og datter...spesielt mor som tror hun er såå kul.....og jobbe i flotte bluser, svære gensere med puffermer, lyse bukser osv...ser jo bare så upraktisk og teit ut!🙄 Liker Marianne og Vidar best som personer..men, har ikke akkurat samme smak i tapet!🤪 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet onsdag kl 08:44 #71 Del Skrevet onsdag kl 08:44 Liker endringene som er gjort med sending i år. Synes også vi får se mer av prosessen underveis, og mindre sync 👍 Med tanke på videresalg av hyttene etterpå, er det nok klokt at mye er ferdigstilt. Liker også at flesteparten får til det de skal, jeg synes ikke det er underholdene å se på folk som bare feiler og ikke mestrer det de holder på med. Gøyere å se et fint resultat. Spoiler apropos resultat.. jeg er absolutt ikke enig med ukesvinner! Er litt i sjokk over at de tok den. Greit at de hadde det beste insektshotellet, men badet likte jeg ikke. Synes venninnene skulle vunnet. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet onsdag kl 14:56 #72 Del Skrevet onsdag kl 14:56 lin skrev (6 timer siden): Liker endringene som er gjort med sending i år. Synes også vi får se mer av prosessen underveis, og mindre sync 👍 Med tanke på videresalg av hyttene etterpå, er det nok klokt at mye er ferdigstilt. Liker også at flesteparten får til det de skal, jeg synes ikke det er underholdene å se på folk som bare feiler og ikke mestrer det de holder på med. Gøyere å se et fint resultat. Vis skjult innhold apropos resultat.. jeg er absolutt ikke enig med ukesvinner! Er litt i sjokk over at de tok den. Greit at de hadde det beste insektshotellet, men badet likte jeg ikke. Synes venninnene skulle vunnet. Spoiler Enig med deg. Badet til Marianne og Vidar står og faller på om man liker den spesielle tapeten. Gjør man ikke det, faller det hele litt sammen, for den blir veldig dominerende. Spesielt rundt varmtvannstanken ble det ikke pent. Likte heller ikke fargen på taket. Dinda fikk vel så mye skryt for teknisk utførelse og de to andre badene var også finere etter mitt syn. Ja, biehotellet var fint, men Lisen og Othilie hadde et vel så imponerende opplegg der. Regner med det er Aina som har hatt siste ord her. Det er nok ikke det siste vi ser av sprelsk tapet fra Marianne og Vidar. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet onsdag kl 15:06 #73 Del Skrevet onsdag kl 15:06 Moongirl skrev (6 timer siden): Nei..det var frivillig aktivitet siden det regnet, de liker alt med bil og sånt. De valgte tekstiler som premie, heldigvis 😅 Utrolig at de vant faktisk for de skeive stygge greiene!😬 Der hadde Dinda fortjent det mer!👏 Men de føler ikke på særlig tidspress med ukesoppdraget da antagelig, siden de kan surre med slikt? Pussig… 🤔😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppoghopp Skrevet onsdag kl 16:54 #74 Del Skrevet onsdag kl 16:54 Synes mor og datter klarte seg bra i baderoms uka😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet onsdag kl 17:34 #75 Del Skrevet onsdag kl 17:34 Spoiler Jeg syntes at dommerene valgte feil bad idag ja, djiiisus hvor stygg tapeten er, og alle de andre gjorde det finere rundt tanken. Badet til Linda og Dina var best utført og jeg likte også Frida og Thomas sitt. Designmessig var badet til mor og datter også vakkert, men dessverre litt for dårlig utført. Idag skulle virkelig gullhammeren gått til venninnene. De hadde finest resultat på konkurransen også og skulle fått seier der. 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet onsdag kl 19:12 #76 Del Skrevet onsdag kl 19:12 Sært at jeg skal bli så engasjert, men dette var virklig feil vinner!! Har irritert meg før over designdommeren, men alt er feil med dette badet. Det er bråkete og slitsomt med den tapeten, tungt med det taket, ikke godt utført og virkelig for spesielt interesserte. Badet til paret med han som stadig må gråte, ble også litt travelt, men de andre to var jo harmoniske og nydelige! Forstår godt at de ble skuffet, og neppe helt enige i avgjørelsen... 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet onsdag kl 19:49 Forfatter #77 Del Skrevet onsdag kl 19:49 Oppoghopp skrev (2 timer siden): Synes mor og datter klarte seg bra i baderoms uka😁 Hæ? Det er gjennomført dårlig håndverk på alt, alt ser ut som det er laget på sløyden på barneskolen. Hjelper ikke at de pynter ok. Biehotellet deres var for stort for min smak. Pluss for bievennlige planter og dam. Linda og Dina leverte desidert beste håndverk og burde vunnet denne uka. Badet er mye viktigere enn et biehotell og burde vært vektet tyngst. Å tapetsere varmtvannsberederen, som Marianne og Vidar gjorde, fremhever den og det skjønner jeg ikke poenget med. De hadde det desidert fineste biehotellet, superfint! Kjæresteparet leverte et ok bad. Rart å blande inn krom på dusjdørene på et rom der alt annet går i varme farger. Stort minus for liggende spiler; uhygienisk støvsamler. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MysterietMamma Skrevet onsdag kl 20:07 #78 Del Skrevet onsdag kl 20:07 Denne baderomsdommen var virkelig helt katastrofe. Dinda hadde det absolutt fineste badet, og det fremstod som at det var utmerket håndverk. Kjente roen gjennom tv skjermen. trønderen og Marianne har kanskje gjort en enda bedre jobb teknisk, men syntes personlig den tapeten og de fargene var helt krise. Smaken er som baken ja, men det ble veldig klaustrofobisk. Og tapet over vv bereder ga meg fullstendig campingvibber på 70-tallet. selv deltagerne må jo reagere over dette når de får sett hverandres bad? Ganske sikker på at all den spreke tapeten blir for mye for naboene og at nabo hammer glipper om ikke annet… er det noen som helst her som syntes vinnerbadet er fint? 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet onsdag kl 20:10 #79 Del Skrevet onsdag kl 20:10 Dette var virkelig det styggeste badet som vant!! Fæl tapet, og stygt å tapetsere varmtvannstank. Dårlig silikonering, og rotete design på badet. Æsj!! Synes alle de andre badene var fine, så det var egentlig likegyldig for meg hvem som vant. Men synes mor og datter hadde det beste biehotellet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet onsdag kl 20:17 #80 Del Skrevet onsdag kl 20:17 (endret) Jeg synes biehotellet til mor og datter var voldsomt og altfor stort jeg 🫣 og ja, den konkurransen burde virkelig venninnene ha vunnet! Helt utrolig.. Endret onsdag kl 21:59 av lin 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå