Gå til innhold

Slitsomt med doggy for mannen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt inspirert fra tråden om menn foretrekker å bli ridd eller doggy der menn som vil bli ridd anklages for å være late... Er det "slitsomt " for mannen å ta ei dame bakfra? 

Jeg tenker at vi da deler på arbeidsmengden? Jeg står jo ikke passivt og tar imot bortsett fra 5sek før orgasme. 

Men da igjen så syns jo jeg at det er "slitsomt " å ri selv om mannen jokker imot.

Er det like slitsomt for en mann å ta noen bakfra som det er for oss damer å ri? 

Anonymkode: 94b6d...48b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har i alle fall aldri klaget på at det er slitsomt. 🤣

Anonymkode: 0e45c...41f

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke slitsomt å ta ei dame i doggy. Men liker bedre at det går liggende, dvs i misjonær eller sideveis.

AnonymBruker
Skrevet

Nja, litt siden jeg er mye høyere med lengere lår. Beste sexen jeg har hatt var på ett hev senk bord for å justere høyden rett.

Anonymkode: 6e8c1...c1d

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte klager alltid uansett, har aldri opplevd doggy som slitsomt, heller opphissende og det gir tenning for mer. Så de som klager på dette er vel den type mannfolk man bør holde seg langt unna. 

Anonymkode: 81a4a...7b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nja, litt siden jeg er mye høyere med lengere lår. Beste sexen jeg har hatt var på ett hev senk bord for å justere høyden rett.

Jeg vet. I doggy får jeg så inni h… orgasme, alt svartner og ser stjerner Men høyden må være riktig, eller så blir det et slit.

Anonymkode: 7827d...09f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel helt an på hvilke muskler du velger å bruke der kvinnen er øverst. Kvinnen øverst i misjonær,  der hun hviler hele kroppen over mannens og kun løfter hoften opp og ned, i sirkler, frem&tilbake osv er jo ikke slitsomt. På samme måte som at misjonær ikke er slitsomt for mannen. Doggy er litt samme greia. Det er jo egentlig bare hofta han trenger å bevege. Det er når man må løfte kroppen med knebøy eller lår det virkelig kan bli en treningsøkt, både for kvinnen og mannen. Mannen blir sliten om han feks tar meg på en benk, sengekant, lavt bord o.l,  der han må bøye knærne for å komme i riktig posisjon. Og det ser også svært tungt ut. Har derimot til gode å høre han sier han blir sliten. Jeg merker det ved at han peser mer og tilslutt må ende akten uten å ha kommet. Akkurat som jeg må gjøre om jeg rir lenge i 90 grader opp og ned😅 Jeg har aldri komme ifm hard trening, så ri ham er noe jeg gjør maks 5 min. Da er det deilig å avslutte med bakfra der jeg ligger og hviler meg med pute under bekkenet og bare slapper av og nyter. Kommer mye lettere når kroppen er 100% avslappet. På samme måte som jeg tror menn generelt kommer lettere av å være den mest aktive parten.

Anonymkode: 98cbf...4e8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen må klage over at enkelte sexposisjoner er slitsomme, så er de ganske enkelt i ræva dårlig form. I stedet for å ligge på sofaen og spise potetgull og drikke brus, så får de komme seg opp og gjør noe fornuftig med livet!

Anonymkode: 75d1c...89b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

1. Det kommer vel helt an på hvilke muskler du velger å bruke der kvinnen er øverst. Kvinnen øverst i misjonær,  der hun hviler hele kroppen over mannens og kun løfter hoften opp og ned, i sirkler, frem&tilbake osv er jo ikke slitsomt. 

2. På samme måte som at misjonær ikke er slitsomt for mannen. Doggy er litt samme greia. Det er jo egentlig bare hofta han trenger å bevege. Det er når man må løfte kroppen med knebøy eller lår det virkelig kan bli en treningsøkt, både for kvinnen og mannen. 

3. Mannen blir sliten om han feks tar meg på en benk, sengekant, lavt bord o.l,  der han må bøye knærne for å komme i riktig posisjon. Og det ser også svært tungt ut. Har derimot til gode å høre han sier han blir sliten. Jeg merker det ved at han peser mer og tilslutt må ende akten uten å ha kommet. 

4. Akkurat som jeg må gjøre om jeg rir lenge i 90 grader opp og ned😅 Jeg har aldri komme ifm hard trening, så ri ham er noe jeg gjør maks 5 min. Da er det deilig å avslutte med bakfra der jeg ligger og hviler meg med pute under bekkenet og bare slapper av og nyter. 

5. Kommer mye lettere når kroppen er 100% avslappet. På samme måte som jeg tror menn generelt kommer lettere av å være den mest aktive parten.

Anonymkode: 98cbf...4e8

1. Dette er jo en deilig og behagelig stilling for begge, med mye kroppskontakt, kyssing og øyekontakt.. Og enkelte ganger til smalltalk om hva vi skal ha til middag, da utsetter vi orgasmen og hærligheten en liten stund til..
Forresten.. når dette skjer, har jeg opplevd at kvinner ikke klarer å gjøre to ting samtidig.. det blir slutt på praten🤭

2. Enig.. blir ikke sliten av verken misjonæren eller doggy.. Jeg bruker hofta og underlivsbevegelser, for det gir bedre nytelse i korsryggen med å rotere underlivet. Takten kan variere fra ultra sakte til rask.. og jeg kan stoppe helt opp for å kysse henne i nakken, for så å fortsetter igjen. Slike kunstpauser utsetter orgasmen litt, for jeg vil jo at hærligheten skal vare lengst mulig.

3. Jo det er ondt å kjenne på melkesyra, men klager heller aldri. Negative toner i sex, bare skremmer orgasmen vekk fra åstedet😅Men det er ingen skam å ikke komme.. en liten pause, så påan igjen.
Jeg har lest flere at "Utmattelses sex" skal forsterker orgasmen.. og det stemmer.. Det er selvfølgelig ondt å kjenne på melkesyre, men jeg klarer heller ikke å slutte.. Når jeg hører dama nærmer seg, eller at jeg nærmer meg orgasme. Det som skjer er jo at orgasmen er forløsende, men å slippe melkesyre-stillinga er også meget forløsende.. Det blir 2 ting som blir førløsende på nesten en og samme tid, det føles nesten som dobbel orgasme🪄  "Løfte-dama-i-lufta-sex" er den som gir mest melkesyre, men også de beste orgasmene.. Og jeg tror kvinner liker stillingen, for de stønner mere en normalt🤭virker dette kjent?

4. Pute eller noe under bekkenet/symfysen er et hot tips, for det er svært erogent. Pluss at trykk øker nytelsen, men klitthodet blir jo også massert av knullebevegelsene.. Det er jo strengen til klitthodet som virkelig gir nytelse, så det skal ikke så mye bevegelser til når det er tilstrekkelig trykk mot symfysen.. Litt av trykket kan kvinne regulere selv, eller legge hånden imellom.
Jeg liker denne stillingen.. ofte brukt på hjørner av senga, bordkanter eller armlener. For å unngå søl eller for å gjøre det mere behagelig, kan man jo bruke hva som helst..

5. Enig igjen.. menn som elsker dama, gjør hva som helst for å høre på godlyder.. inkl melkesyre som river i legger og lår🤭

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min liker se meg i øynene så vi foretrekker misjonærer og lignende. Vinn vinn jeg får slappet av å mottar gjerne 3 eller 4 orgasmer😁 Ri er slitsomt,orker jeg skjelden 😅men sikkert også fordi det er den stillingen mest stress få orgasme i for meg. 

Anonymkode: c4eb6...90e

Skrevet

Uansett stilling så tror jeg det er lurt å variere, ellers kan det fort bli litt monotont...

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg vet. I doggy får jeg så inni h… orgasme, alt svartner og ser stjerner Men høyden må være riktig, eller så blir det et slit.

Eg er 195 og hun 150cm, så doggy er dårlig for oss😅

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg (mann) har aldri fått noe ut av doggy. Så derfor føles det mer ut som jobb enn sex. 

Misjonær er det som fungerer best for meg. En gang kjørte vi på så jeg ble støl i magen etterpå. Synes ikke det var slitsomt 😉 Det var digg. Holdt på i et par timer (ikke bare 1 stilling) Kjæresten min bare lo når jeg fortalte det og sa at sex er beste trening. 

Liker også å bli ridd. Har opplevd at det er da dama mi kommer best. Men det er noen anatomiske forskjeller. Så det fungerer litt ulikt. 

Anonymkode: b13a3...1d8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg (mann) har aldri fått noe ut av doggy. Så derfor føles det mer ut som jobb enn sex. 

Misjonær er det som fungerer best for meg. En gang kjørte vi på så jeg ble støl i magen etterpå. Synes ikke det var slitsomt 😉 Det var digg. Holdt på i et par timer (ikke bare 1 stilling) Kjæresten min bare lo når jeg fortalte det og sa at sex er beste trening. 

Liker også å bli ridd. Har opplevd at det er da dama mi kommer best. Men det er noen anatomiske forskjeller. Så det fungerer litt ulikt. 

Anonymkode: b13a3...1d8

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Litt inspirert fra tråden om menn foretrekker å bli ridd eller doggy der menn som vil bli ridd anklages for å være late... Er det "slitsomt " for mannen å ta ei dame bakfra? 

Jeg tenker at vi da deler på arbeidsmengden? Jeg står jo ikke passivt og tar imot bortsett fra 5sek før orgasme. 

Men da igjen så syns jo jeg at det er "slitsomt " å ri selv om mannen jokker imot.

Er det like slitsomt for en mann å ta noen bakfra som det er for oss damer å ri? 

Vie er vel alle forskjellige, eg liker best misjoner med fotene opp. Eg liker å se hele damen, å den stillingen passer vinkelen på tissen min. Hvis hun tar bena ned, så blir det fort feil vinkel, slik at den mykner. Doggy har ikke gitt meg noe spes før, da en må være veldig forsiktig, med nye kjæresten så er høydeforskjellen for stor 

• Nyttig 1
Skrevet

For ett spørsmål. Man er bare feit og lat hvis man blir sliten av å pule ei kvinne bakfra. Er overhodet ikke slitsom enten hun er høy, tynn, lang, kort. Ingenting er som pikk i fitte. Alle som sier det er slitsom er bare i helt elendig form. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hev/senk bord! Her snakker vi HMS i nye settinger😅👏🏼👏🏼

• Liker 4
Skrevet

Personlig liker jeg å ta damer i doggy får høre at jeg er en begavet rytter og setter stor pris på om jeg får holde i hestehalen jeg synes det er fint at begge parter anstrenger seg under djeveltango

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er riktig høyde da? Ligger du med hodet ned i puta?

Anonymkode: 9258d...330

Hun står på knærne i senga mens jeg står på gulvet bak og tar henne i rolige dype støt, til vi eksploderer begge to. Ikke sjelden jeg holder å besvime av orgasme bak henne.

Skrevet

Altså enten så har du en stamina som er overdreven, eller så er du i så laber form at du har et problem hvis du mener at doggy er slitsomt... 

I prinsippet.

Men så er det jo det, at noen bruker begrepet i snevert: kun om stillinga med henne på alle fire og han på knær. Andrekan bruke doggy for å beskrive omtrent alt bakfra. Og det går virkelig an å posisjonere seg slik at det blir tungt. Atletstillinger de finnes. Så jeg tar det forbeholdet her at det jeg har konkludert med, gjelder doggy i snever forstand

AnonymBruker
Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (På 6.5.2025 den 9.05):

For ett spørsmål. Man er bare feit og lat hvis man blir sliten av å pule ei kvinne bakfra. Er overhodet ikke slitsom enten hun er høy, tynn, lang, kort. Ingenting er som pikk i fitte. Alle som sier det er slitsom er bare i helt elendig form. 

Ts her.

Enig med deg igrunn, rart spørsmål. Tanken om at sex er slitsomt har ikke streifet meg før det ble nevnt i den andre tråden at menn som liker å bli ridd er late.

Men må jo ærlig innrømme at jeg greier ikke å ri typ "hopp opp og ned" i evigheter, så god form er jeg ikke i😅😅😅 Ikke gir den type ridning meg så mye heller, liker best å gnukke frem og tilbake, men det gir ikke mannen så mye igjen så her står ikke ridning på topplisten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...