Gå til innhold

Når var du klar for å finne noe nytt etter brudd fra lengre forhold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Når jeg finner den rette mannen for meg, og det er gjensidig. Først da er det aktuelt å date. Litt bakvendt kanskje... Heldigvis har jeg det greit slik som jeg har det. 

Kjærlighet og tiltrekning kan oppstå på de mest uante stedene 😅

Anonymkode: d183f...fe0

Er jo egentlig ikke bakvendt, men den mest naturlige varianten, hvor det faktisk er tiltrekning 😊 Mye kosligere syns jeg.

Derfor så mange er frustrerte og føler deres partner ikke finns, for de legger jo så mye jobb i letingen og dater så mye, bare masse mennesker de ikke på forkant var tiltrukket av. Da blir det mye bom og det går jo sikkert utover dem som person. 

Anonymkode: b9c80...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ble skilt i fjor, men slutt for to år siden. Dvs tredje året nå som singel.. og bortsett fra savn etter nærhet og sex..kjenner jeg ikke at jeg må date heller..Har ikke vært på en eneste date, enten fordi jeg synes det er skummelt og fordi jeg ikke orker peset med en mann.. godt forhold til eksen altså, vi er gode venner og prater daglig. Men jeg har begynt å utvikle vaner og det er så deilig å bare styre med seg sjøl 🤭 døra er åpen i alle fall, men leter ikke aktiv og er vel klar når jeg ser noen 🤷‍♀️

Anonymkode: ea15c...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte så raskt jeg hadde slått opp. Men jeg var ferdig med forholdet lenge før jeg faktisk tok steget, så den prosessen var jeg gjennom. For mannens del tok det ca 4 år før han ble sammen med noen ny (meg). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har alltid vært klar umiddelbart etter brudd. Selv lange forhold på ti år.

Men alltid enklere å gå kjapt videre når man er den som avsluttet forholdet. 

Anonymkode: 721d3...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For min del var jeg og typen bare sammen i 4 og et halvt år, men det tok meg ikke mer enn 3 uker å finne han jeg er med nå etter jeg gjorde det slutt, og et par uker til før vi ble sammen. Finner man den rette personen burde ikke tidsbegrensninger ha noe å si

Anonymkode: b4488...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...