AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Del Skrevet 5. mai Dere som har et samlivsbrudd bak dere der dere var sammen lenge, typ 10+ år. Hvor lang tid tok det etter bruddet før dere begynte å date igjen? Anonymkode: 89958...4cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere som har et samlivsbrudd bak dere der dere var sammen lenge, typ 10+ år. Hvor lang tid tok det etter bruddet før dere begynte å date igjen? Anonymkode: 89958...4cf Hittil gått 10 mnd og ikke blitt fristet med en eneste date Anonymkode: 7e01f...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Del Skrevet 5. mai 5 år er, fortsatt ikke fristet å date noen. (Over 20 år sammen. Fortsatt kjærlighetssorg😢) Anonymkode: 92660...5e1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Del Skrevet 5. mai Usikker om mitt svar er relevant siden jeg ikke dater enda. Er nå gått et år og noen månder, er omstilt på at jeg ikke skal være med exn og føler ikke lenger jeg tilhører han eller at han er mitt hjem. Samtidig er det kjempe rart å skulle bli nær en ny (Men drømmer om det hver dag! 😂💃😢) , så dater ikke og må nok bli forelsket og dum dristig i den forelskelsen for å våge meg ut igjen 😅 Anonymkode: b9c80...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Del Skrevet 5. mai Samlivsbrudd etter 10 år sammen, 6 år siden og begynte å føle meg klar for nytt forhold i fjor sommer. Fremdeles singel dog. Anonymkode: a0a1f...72e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Del Skrevet 5. mai 18 mnd siden han døde, og ser ikke en eneste mann på min alder som kan måle seg med min avdøde kjæreste. Vi var sammen i 14 år. Anonymkode: e2a66...04a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Del Skrevet 5. mai Det avgjørende er vel hvordan forholdet ble avsluttet. Var sammen 10 år, men de siste årene (vet faktisk ikke hvor mange da det var en flytende overgang, men sikkert 2-3) var i praksis bare vennskap, forholdet var dødt. Så når vi flyttet fra hverandre var jeg egentlig klar for dating med en gang. Men bestemte meg for å være frivillig singel en stund likevel, for å «finne meg selv» litt uten mann. Hadde jeg blitt overraskende droppet etter 10 år med masse kjærlighet igjen, så ville det tatt mye lenger tid, trolig måneder og kanskje år. Anonymkode: 5fa12...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. mai #8 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dere som har et samlivsbrudd bak dere der dere var sammen lenge, typ 10+ år. Hvor lang tid tok det etter bruddet før dere begynte å date igjen? Anonymkode: 89958...4cf Et par mnd kanskje 🤔 Men nå har jeg en eks (sammen i 9 år), som gikk bak ryggen min og var utro. Så jeg var ferdig med han en stund før han faktisk flyttet ut 😊 Da hadde forholdet vært dødt en stund allerede. Han flyttet ut 1 juli i fjor. Nå dater jeg en herlig, god og flott mann. Vi har kjent hverandre i ca. 3 mnd. Møtt han 4 ganger og er i ferd med å bli veldig glad i han 🥰 Ser absolutt lysere ut for fremtiden. Veldig takknemlig for å ha han i livet mitt. Han gjør meg godt 🥰 Jeg trodde ikke at jeg var klar for å date igjen så "fort", men jeg trives også dårlig som singel 🤔 Pluss at jeg sliter med ensomhet når jeg bor alene og har lite nettverk. Så han jeg dater har absolutt hjulpet meg litt ut av ensomheten 😊 Han er blitt en stor del av livet mitt 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #9 Del Skrevet 6. mai Tok meg noen mnd. Mer for å teste vannet etter 15 års ekteskap og helt ny måte å møte folk på. Hadde det artig med nettdating i 7 mnd. Da møtte jeg han som skulle bli forloveden min. Resten er historie 🤭💍🏡 Anonymkode: 76956...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 6. mai #10 Del Skrevet 6. mai Etter et 20 år+ forhold var jeg i utgangspunktet klar for å date med en gang, og det har undret meg veldig. Men jeg var rett og slett likgyldig ovenfor min ekskone. Ventet uansett 3-4 mnd fordi jeg ville bruke litt tid på å finne ut av alt, og brukte første tiden på å bli komfertabel med å bo alene, og traff noen jeg følte jeg kunne dele livet med etter 8-9 mnd og brukte over 6 mnd på å komme over henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #11 Del Skrevet 6. mai Tror det kommer litt an på årsak og brudd? Jeg er på tre år nå, men fem år siden jeg begynte å prosessere det. Så vidt begynt å kjenne jeg kan finne interesse i en annen, men fortsatt ikke helt. Anonymkode: 80163...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #12 Del Skrevet 6. mai Jeg tror det avhenger av flere forskjellige momenter. Det ble slutt med min store kjærlighet siste etter fire år og det er veldig vondt ennå . Bruddet skjedde for 6 måneder. Er redd det kommer til å gå lang tid før jeg blir ferdig med han og klare å gå videre. Da jeg ble skilt fra min eksmann etter 12 år, ble skilt i 2017 , jeg var så ferdig med hele forholdet at jeg datet nesten med en gang. Anonymkode: 66e7f...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 6. mai #13 Del Skrevet 6. mai Prøvde å date etter ca 6 mnd, og datet en i 3 mnd da, men fant ut at det var for tidlig. Gikk faktisk nesten 2 år før alt var helt ferdig bearbeidet etter bruddet (inkludert en runde med terapi med eksen for å se om vi kunne finne tilbake) til jeg var helt ferdig med det gamle og klar for noe nytt. Her var det jeg som i utgangspunktet ble forlatt da, det virker nok også inn på tiden der. Vi hadde vært sammen i 18 år og har 3 barn sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #14 Del Skrevet 6. mai 5 måneder, jeg var 100% emosjonelt ferdig med eksen en god stund før bruddet i seg selv skjedde. Anonymkode: e309b...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 6. mai #15 Del Skrevet 6. mai Ca 3 år har det tatt meg. Vi var sammen i mellom 16 og 17 år og har 2 barn sammen. Bruddet var vel så pen en skilsmisse kan være tror jeg. Selv trodde jeg virkelig at jeg var klar og kastet meg ut i dating 4-5 mnd senere. Så feil gikk det an å ta. Ei jeg traff i denne perioden sa hun møtte stenge dører og høye vegger. Det virket som jeg holdt igjen og ikke slapp noen inn. Det er først nå, ca 3 år senere, jeg er klar for å oppriktig prøve på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #16 Del Skrevet 7. mai Litt over 6 år siden jeg fikk i fra han som var min store kjærlighet. Foreløpig er det helt uinteressant å skulle date. Nå gikk ikke jeg fra han fordi vi/jeg ikke hadde det bra eller lignende. Han er en fantastisk mann. Selve årsaken til at jeg gjorde meg selv singel, var Nettop fordi jeg for første gang i livet ville være singel. Så kanskje ikke så rart at det har gått noen år😊 Anonymkode: eb377...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #17 Del Skrevet 7. mai Når jeg finner den rette mannen for meg, og det er gjensidig. Først da er det aktuelt å date. Litt bakvendt kanskje... Heldigvis har jeg det greit slik som jeg har det. Kjærlighet og tiltrekning kan oppstå på de mest uante stedene 😅 Anonymkode: d183f...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #18 Del Skrevet 7. mai Nesten med det samme, egentlig. Var mentalt ferdig i forholdet lenge før det faktisk ble slutt. Jeg ventet til vi hadde flyttet fra hverandre. Møtte ny kjæreste tre måneder etter det. Anonymkode: fb540...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #19 Del Skrevet 7. mai Har helt gitt opp, orker ikke den smerten igjen. Gått flere år og er lei. Stoler aldri på kvinner igjen. Anonymkode: 399a8...9d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7. mai #20 Del Skrevet 7. mai Aldri. 9 år siden jeg skilte meg nå. Jeg foretrekker å være uten forhold igjen. Klarer meg fint på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå